اخبار داغ

رئیس کمیته فرهنگی و دینی ستاد اربعین اردبیل:

کانال تلگرامی زائرین اربعین راه اندازی شد

کانال تلگرامی زائرین اربعین راه اندازی شد
رئیس کمیته فرهنگی و دینی ستاد اربعین استان اردبیل از راه اندازی کانال تلگرامی غنی زائرین اربعین خبر داد و گفت: عضویت دیگر شهروندان در دست بررسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آذرسلام، حجت الاسلام عبداله بیدار رئیس کمیته فرهنگی و دینی ستاد اربعین با اشاره به برگزاری جلسه ستاد با حضور مسئولان کشوری اظهار داشت: با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی روحانیون مداحان و دستجات عزاداری اربعین ساماندهی و توجیهات لازم ارائه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

 

,

وی از دیدار با ائمه جمعه شهرستانها جهت ارائه مطالب لازم در خطبه های نماز جمعه در خصوص سفر اربعین خبر داد و گفت: ایجاد وحدت و اتحاد بین زائرین اربعین از نکات مهم و بارز است.

,

 

,

حجت الاسلام بیدار در ادامه از ایجاد کانال تلگرامی با نام( إنی احامی ابدا عن دینی) برای اولین بار در کشور و توسط اردبیلی ها خبر داد و تصریح کرد: تمام نکات، تذکرات و هوشیاری های لازم و نیز آداب و رسوم زیارت و دیگر مطالب پر محتوی و غنی در این کانال ارائه خواهد شد.

,

 

,

وی در این باره به خبر نگار آذرسلام گفت: در وحله اول شماره های زائرین در این کانال عضویت داده شده و عضویت سایر شهروندان نیز در حال بررسی بوده و احتمال معرفی لینک برای آنها وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه