اخبار داغ

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

چهارمین جلد کتاب "فار" در قزوین منتشر می‌شود

چهارمین جلد کتاب "فار" در قزوین منتشر می‌شود
همزمان با هفته دفاع مقدس، چهارمین جلد کتاب فار، مجموعه‌ی وصیت‌نامه شهدای استان قزوین توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، منتشر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس، چهارمین جلد کتاب فار، مجموعه‌ وصیت‌نامه شهدای استان قزوین، اثر حسن شکیب‌زاده نویسنده دفاع مقدس منتشر می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

در این کتاب که برای نخستین بار در سطح کشور مجموعه‌ خاطرات شهدای استان قزوین را در بردارد تلاش شده تا مطالب اجتماعی، فرهنگی و ارزشی شهدا تدوین گردد و در معرض عموم مردم قرار گیرد. 
از مجموعه‌ سه هزار شهید استان قزوین، 1300 شهید دارای وصیت‌نامه‌ی عمومی می‌باشند که این وصایا پس از بازخوانی و تدوین مجدد در قالب چهار جلد کتاب منتشر می‌شود. 
از این مجموعه سه جلد آن تدوین و منتشر شده و چهارمین جلد که بخش پایانی وصایای شهدا است، طی ایام هفته دفاع مقدس، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین منتشر خواهد شد. 
جلد چهارم مجموعه‌ی وصایای شهدای استان قزوین، دارای 376 وصیت‌نامه است که در 640 صفحه با شمارگان دو هزار نسخه توسط انتشارات حدیث امروز منتشر می‌شود. 
وصایای شهدا، مهمترین و با ارزشترین یادگار ماندگار شهداست که براساس توصیه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری نسبت به مطالعه این گنجینه‌های ارزشمند، می‌تواند راه‌گشای حل بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه باشد. 
وصایای شهدا الگوی مناسبی برای ترویج سیره نخبگان جامعه برای نسل امروز و فردای کشورمان خواهد بود. 
نحوه‌ی گزینش و تدوین این مجموعه از وصایای شهدا، قابلیت تبدیل آنها به فرآورده‌های فرهنگی و هنری را برای استفاده اقشار مختلف جامعه دارد و امیدواریم اهل فرهنگ و هنر و دستگاه‌های مرتبط با استفاده از این رهنمودها بتوانند تولیدات فاخری برای عرضه به جامعه‌ی امروزی ما داشته باشند. 
انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه