اخبار داغ

حجت الاسلام ماندگاری:

بازار ایران یکی از بهترین بازارهای بی حیایی است

بازار ایران یکی از بهترین بازارهای بی حیایی است
عضو هیات‌ امنای موسسه روایت سیره شهدا گفت: دشمن با وارد کردن الگوهای پوشش غلط به بازار ایران آن را تبدیل به بازار بی حیایی کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در پنجمین سالگرد  پاسدارشهید محمد غفاری در همدان با بیان اینکه درد دلتنگی و فراق شهدا خیلی دردناک است اظهار کرد: را ه رهایی از دلتنگی رفتن به جبهه هست ولی حال که جبهه جنگی وجودندارد و اگر هم باشد ضرورتی بر حضور ما نیست چه باید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

عضو هیات‌ امنای موسسه روایت سیره شهدا قرآن را راهنمای خوبی برای شناختن جبهه های جهاد در عصر حاضر دانست و اظهار کرد:  جبهه و جهاد سه لایه دارد و در این جبهه ها هدف شهادت است و خدا به همه این هدف را وعده داده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: شهادت پاداش زندگی مجاهدانه است، هر کس مجاهدانه زندگی کند اجر شهادت به آن داده می شود.

,

 

,

حجت الاسلام ماندگاری به بیان لایه های جهاد پرداخت و اظهار کرد: لایه اول جهاد، جهاد اصغر است ولی از لحاظ مکانی، زمانی و افراد محدودیت دارد و ما از طریق آن نمی توانیم دلتنگی خود را برطرف نماییم.

,

 

,

وی لایه دوم جهاد را جهاد اکبر یا جهاد بانفس اماره دانست واظهار کرد: جهاد اکبر ، جهاد با نفس اماره است و  سفره جهاد اکبر همه جا پهن است اما جمعی نیست طوری نیست که همه دور هم بنشینیم ودلتنگی امان را برآورده کنیم.

,

 

,

عضو هیات‌ امنای موسسه روایت سیره شهدا به معرفی لایه سوم جهاد که جهاد کبیراست پرداخت و بیان کرد: لایه سوم جهاد کبیر است  که هیچ محدودیتی ندارد و وقتی سر این سفره باشیم دلتنگی برای شهدا کمتر است .

,

 

,

, ,

 

,

جهاد کبیر جنگ با دشمن در میدان زندگی است

, جهاد کبیر جنگ با دشمن در میدان زندگی است, جهاد کبیر جنگ با دشمن در میدان زندگی است,

حجت الاسلام ماندگاری میدان جهاد کبیر را  میدان زندگی دانست و افزود:  جهاد کبیر جنگ با دشمن در میدان زندگی است دشمن در جبهه جهاد اصغر با اسلحه، ابلیس در جبهه جهاد اکبر با وسوسه و در جهاد کبیر با الگو می آید .

,

 

,

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص جهادکبیر گفت: مقام معظم رهبری جهاد کبیر را  عدم تبعیت از دشمن در الگوهای زندگی  می دانند و هم اکنون همه جای شهر شما  میدان جبهه است.

,

 

,

این استاداخلاق  الگوی پوشش را یکی از الگوهای موثر در جهادکبیر دانست و افزود: در الگوی پوشش همه دست به دست هم بدهیم، تبعیت از الگوی دشمن نکنیم و این ادامه راه شهدا است.

,

 

,

وی ادامه داد: .در میدان جهاد کبیر بی حیایی باید نابود و حیا احیا بشود  و این مجاهدت می خواهد و آن همان چیزی است که قرآن از آن به نام جهاد کبیر یاد کرده است.

,

 

,

عضو هیات‌ امنای موسسه روایت سیره شهدا بازار ایران را  یکی از بهترین بازارهای بی حیایی دانست و  تاکید کرد: دشمن با الگوی غلط سعی دربی حیایی افراد جامعه دارد و آن وقت به ریش ما می خندد و می گوید این همه شهید دادند و ما به راحتی در جامعه آنها لباس های بی حیایی را  به فروش می رسانیم .

,

 

,

وی الگوی بعدی را الگوی ازدواج دانست و اظهار کرد: الگوی ما در ازدواج  الگوی دشمنان و الگوی آل محمد(ص) نیست.

,

 

,

این استاد اخلاق بچه آوری  را الگوی دیگر در میدان جهاد کبیر دانست و افزود: همه راحت طلب شده اند و در بچه آوری فرهنگ غربی را دنبال می کنند.

,

 

,

وی به بیان الگوهای دیگر پرداخت و افزود: الگوی کار کردن  از دیگرالگوها است و نباید  حق کارگر را ضایع و تا عرقش خشک نشده باید پولش را  داد.

,

 

,

حجت الاسلام ماندگاری انتخابات را الگوی دیگر دانست و افزود: در انتخابات الگوی درست باشید قرار شد جمهوری اسلامی الگویی در تمام دنیا باشد ولی  انتخابات ما شبیه انتخابات غرب شده است.

,

 

,

, ,

 

,

وی تاکید کرد: پس اگر می خواهید دلتنگی و فراق شهدا شما را اذیت نکند و پاداش شهادت را بچشید در جهاد کبیر که میدان زندگی است فعالیت کنید .

,

 

,

عضو هیات‌ امنای موسسه روایت سیره شهدا در پایان اظهار کرد: اگر می خواهید احساس مجاهد بودن داشته باشید رهرو راه شهدا باشید و رمز شهداهم این بود که دنبال ولایت حرکت می کردند پس نگذارید حرف ولی بر زمین بماند .

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه