اخبار داغ

کارشناس امور زنان و خانواده:

مادر بارزترین منشاء آسایش و سعادت خانواده/ تبعیت زنان از غرب وظیفه مادری را تحت الشعاع قرار داده است

مادر بارزترین منشاء آسایش و سعادت خانواده/ تبعیت زنان از غرب وظیفه مادری را تحت الشعاع قرار داده است
کارشناس امور زنان و خانواده گفت: بسیاری از زنان به تبعیت از غرب ، چهره واقعی خود را از دست داده و به دنبال چهره ها و ارزش های تصنعی رفته اند و این تبعیت ، موجب وارد شدن لطماتی بر شئون حیات اجتماعی و خانواده ها شده و وظیفه مادری را تحت الشعاع قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آمنه غلام زاده کارشناس امور زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار  هرمز گفت: اگر جامعه بخواهد به سعادت دست پیدا کند باید برای تربیت زنان خود سرمایه گذاری کند ، زیرا که هم خود زن و هم کار او ظرافتی خاص دارد و اوست که همه زنان و مردان آینده جامعه را در دامان خود تربیت و مسیر حرکت را تعیین می کند و نقشی سازنده دارد   .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ادامه داد: زن خانواده است که می تواند شبیخون فرهنگی را دفع کند یا بالعکس به مجسمه مصرف کالاهای غرب تبدیل و وسیله ای در دستان پلید استعمارگران برای تصاحب همه چیز جامعه و سرمایه آیندگان شود از این رو مهم ترین ویژگی زنان را می توان در مادر بودن آنان دانست و جامعه ای که مادر نداشته باشد ، کودکان آن فاسد الاخلاق ، افسار گسیخته و بی بند وبار خواهند بود .

,

این کارشناس امور زنان اظهار داشت: بسیاری از زنان به تبعیت از غرب ، چهره واقعی خود را از دست داده و به دنبال چهره ها و ارزش های تصنعی رفته اند و این تبعیت ، موجب وارد شدن لطماتی بر شئون حیات اجتماعی و خانواده ها شده و وظیفه مادری را تحت الشعاع قرار داده.

,

غلامزاده خاطرنشان کرد: زن در جامعه اسلامی وظایف پر اهمیتی دارد که عدم رعایت آن ، موجب وارد شدن ضرباتی جبران ناپذیر بر شئون حیات اجتماعی و خانوادگی است و این که زن در جامعه ، پستی اجتماعی یا اداری داشته باشد با حفظ جوانب آن مورد پذیرش شرع است ولی زن مسلمان باید بداند که برای خدمت در اداره و انجام نقش تبلیغات بازرگانی آفریده نشده و بهتر است در معرض برخوردهای سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی قرار نگیرد تا بهتر بتواند کانون زندگی را گرم و آرام نگه دارد .

,

وی افزود:زن در جامعه  اسلامی فردی است که مانند مرد و به تناسب طبیعت شخصیت خود ، دارای حقوق و وظایفی دارد و لی آن چه در جامعه اسلامی برای زنان در درجه ی اول اهمیت دارد اول همسر مناسب برای شوهر و  دوم مادر خوب برای فرزندان و سومین مورد مدیر و کدبانوی خوبی در خانه باشد اینهاست که اهمیت دارد در مرحله ی اول که متاسفانه در حال حاضر در اولویت چندمی زنان قرار دارد و آسیب زا هست .

,

این کارشناس امور زنان در پایان خاطرنشان کرد : مادر بارزترین منشاء آسایش و مهر و عالی ترین منبع سعادت خانوادگی است و کام روایی در خانه ، احساس امنیت و آرامش در آن و نیز احساس قدرت و استقلال کودکان در خانواده بستگی به وجود مادر دارد .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه