اخبار داغ

مدیر کل ارشاد اسلامی کردستان:

جشن موسیقی لیلاخ باید به سوی غنای بیشتر هدایت شود

جشن موسیقی لیلاخ باید به سوی غنای بیشتر هدایت شود
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان درومین جشنواره موسیقی لیلاخ دردهگلان گفت:این جشنواره باید به سمت غنای بیشتر هدایت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دهگلان شیدا، حجت الاسلام جعفری با حضور دردومین جشنواره موسیقی لیلاخ که با حضور مسولان درپارک لاله دهگلان اظهار داشت: ماباید نشاط اجتماعی وفرهنگی وعدالت فرهنگی را تا نآجایی که ممکن است برای مردم فراهم کنیم.


 وی افزود: این جشنواره مورد علاقه واحترام مردم کردستان ومنطقه است وباید این کار فرهنگی در جای جای نقاط کردستان برگزارشود.


 جعفری گفت: این جشنواره باید به سمت غنای بیشتر هدات شود ویک پیام فرهنگی، فکر و.اندیشه ای از مناطق مختلف کردستان  است که باید برمحتوای آن بیفزاییم.


 مدیر کل ارشاد اسلامی کردستان افزود:ما باید با تلاش بیشتر کار ی کنیم که محتوای آن غنی تر شود وبتواند تاثیرات ماندگاری تری برای منطقه  و خارج از منطقه داشت باشد.


 وی افزود: ما دربرنامه های فرهنگی دورویکرد داریم یکی رویکرد باز فرهنگی  است که هنرمندان ، نویسندگان واندیشمندان باید درصحنه حضور یابند وتولیدات فرهنگی وهنری خود را توسعه دهند  که ما از تنگ نظری ومحدودیت به شدت بیزار هستیم.


وی درادامه گفت: واگذاری مسائل فرهنگی با خود اصحاب هنری است که باید اینکار به طور جدی پیگیری کنند  که ما درکردستان حدود 7 الی 8 برنامه تعطیل شده داشتیم  که آنها  را احیا کردیم.


 جعفری  با اشاره به افتتاحیه هنرهای تجسمی در استان گفت: این یک برنامه سراسری است وهنرمندان تجسمی  کردستان در9 رشته و حدود 200 نفر  درحال فعالیت هستند.  


وی از نماینده مردم قروه ودهگلان ، فرماندار ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد دهگلان ، شورای شهر و کلیه کسانی که در برگزاری جشنواره  موسقی لیلاخ تلاش کرده اند تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه