اخبار داغ

دیدار نماینده مردم نهاوند در مجلس با وزیر بهداشت/جذب جراح مغز و اعصاب به بیمارستان نهاوند+ تصاویر

دیدار نماینده مردم نهاوند در مجلس با وزیر بهداشت/جذب جراح مغز و اعصاب به بیمارستان نهاوند+ تصاویر
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برای بررسی و حل مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان با وزیر بهداشت دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی به همراه دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای پیگیری و رفع مشکلات بخش درمان و بهداشت شهرستان نهاوند با دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

در این دیدار بهرام نیا در خصوص تجهیز بیمارستان جدید و کمبودهای تجهیزاتی در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان توضیحاتی داد و درخواست‌هایی را برای توسعه و تجهیز بخش بهداشت و درمان این شهرستان ارائه کرد که از این درخواست‌ها با موافقت وزیر محترم جهت دریافت تجهیزات مواجه شد.

,

این دیدار دستاوردهای بسیار خوبی برای حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در پی داشت که تجهیز بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان به دستگاه MRI یکی از نتایج بسیار خوب این دیدار برای مردم نهاوند بود.

,

 همچنین با موافقت وزیر بهداشت ۲ دستگاه آمبولانس جدید، ۵ دستگاه دیالیز، ۲ دستگاه رادیولوژی دیجیتال، دستگاه‌های مخصوص آزمایشگاهی و ۲ دستگاه تخت احیاء کودک به شبکه بهداشت و درمان نهاوند تحویل داده خواهد شد.

,

یکی دیگر از دستاوردهای این دیدار در مورد بیمارستان جدید نهاوند بود که بر این اساس چارت سازمانی بیمارستان نهاوند به‌منظور جذب نیروی انسانی تعریف و تعیین شد و با موافقت وزیر بهداشت جذب ۱۰۰ درصدی نیروهای بومی در بیمارستان نهاوند مورد تأیید قرار گرفت.

,

در این دیدار همچنین با جذب و اختصاص نیروی جراح مغز و اعصاب به بیمارستان نهاوند موافقت شد و مقرر شد بیمارستان به امکانات ویژه و ست کامل موردنیاز جراحی مغز و اعصاب مجهز شود.

,

 

,

949341

, 949341,

949340

, 949340,

949342

, 949342,

949339

, 949339,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه