اخبار داغ

قهرمان مچ انداز شبستری:

خوشحال می شوم که برای وطنم افتخار آفرینی کنم/در تیم های خارجی حضور نمی یابم

خوشحال می شوم که برای وطنم افتخار آفرینی کنم/در تیم های خارجی حضور نمی یابم
قهرمان مچ انداز شبستری در واکنش به برخی حاشیه سازی ها گفت:بنده از روستای علیشاه شهرستان شبستر هستم و افتخار می کنم که ایرانی ام و به عنوان یک ورزشکار عضو بسیج ورزشکاران نیز هستم و مخالف هرگونه اختلاف افکنی در کشور هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبسترنیوز بابک فرج الهی علیشاه در اولین دوره مسابقات بین‌المللی مچ اندازی آذربایجان غربی که به میزبانی  شهرستان شاهین دژ و با حضور تیمهای خارجی از جمله روسیه ،ترکیه،جمهوری اذربایجان،عراق و ازبکستان از ۹ الی۱۲شهریور برگزار شد،شرکت کرده و موفق شد پس از شکست دادن ۱۴ورزشکار از کشورهای جمهوری اذربایجان ،ترکیه و داخل کشور مدال طلای این رقابتها  را کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز ,

وی در واکنش به برخی حاشیه سازی ها در خصوص عکس مراسم اهدای مدال مسابقات شاهین دژ گفت: در این مسابقات بنده مدال طلا را کسب کردم و چون عناوین دوم و سوم را مچ انداز های آذربایجانی به خود اختصاص دادند  پرچم کشورشان را در دست گرفتند و برخی ها با انتشار تصویر مورد نظر سعی در حاشیه سازی بنده کردند و از این اقدام ناراحتم.

,

فرج الهی اظهار کرد: بنده از روستای علیشاه شهرستان شبستر هستم و افتخار می کنم که ایرانی ام و به عنوان یک ورزشکار عضو بسیج ورزشکاران  نیز هستم و مخالف هرگونه اختلاف افکنی در کشور هستم.

,

این قهرمان ورزشی با تاکید بر علاقه اش به ایران اسلامی بیان کرد:بنده خوشحال می شوم که برای وطنم افتخار آفرینی کنم و موجبات شادی مردم کشورم و خصوصا رهبرمعظم انقلاب اسلامی را فراهم کنم و حاضر نخواهم شد در تیم های خارجی حضور یابم.

,

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر در بخش دیگر سخنان خود افزود:بنده به عنوان یک ورزشکار همیشه دنبال موفقیت و افتخار آفرینی بیشتر برای ایران عزیزم بوده ام و سعی میکنم در مسابقات مختلف بین المللی ،پرچم زیبای کشور عزیزم  ایران اسلامی را به اهتزاز درآورم.

,

قهرمان مچ انداز شبستری در پایان خاطرنشان کرد: به عشق وطنم در مسابقات بین المللی حضور می یابم و در ادامه نیز تلاش خواهم کرد برای وطن عزیزم افتخار آفرینی کنم.

,

کسب مقام چهارم بین المللی در کشور آلمان ،کسب۹مدال طلای کشوری ،کسب مدال نقره کشورآلماتی،کسب مدال برنز قزاقستان ،کسب مقام اول مسابقات بین المللی  از مهم ترین عناوین بابک فرج الهی علیشاه است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه