اخبار داغ

عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با دانا:

فراکسیون "امید" به این جمع‌بندی رسیده که استیضاح فانی به صلاح نیست/ اعضای فراکسیون "اعتدال" همان رهروان ولایتی‌ها هستند/ هیچ افراطی در فراکسیون امید وجود ندارد

فراکسیون "امید" به این جمع‌بندی رسیده که استیضاح فانی به صلاح نیست/ اعضای فراکسیون "اعتدال" همان رهروان ولایتی‌ها هستند/ هیچ افراطی در فراکسیون امید وجود ندارد
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اعضای فراکسیون اعتدال، کسانی هستند که با لیست رهروان ولایت وارد مجلس شده‌اند.
[

شهاب‌الدین بیمقدار عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نظر این فراکسیون درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: فراکسیون به این جمع‌بندی رسیده که استیضاح فانی به صلاح نیست و بنده هم در همین راستا امضا خود را از هیئت رئیسه پس می‌گیرم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس گفت: این یک رسم در مجلس است که عده‌ای دور هم جمع می‌شوند و فراکسیونی را تشکیل می‌دهند، اما فراکسیون تشکیل شده "اعتدال" نیست بلکه همان رهروان ولایت است که دوباره زنده شده است.

,

 

,

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: اعضای فراکسیون اعتدال، کسانی هستند که با لیست رهروان ولایت وارد مجلس شده‌اند.

,

 

,

بیمقدار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نام بسیاری از اعضای فراکسیون اعتدال از جمله رئیس این فراکسیون در لیست امید بوده است عنوان کرد: من در این‌باره اطلاعی ندارم، چون آن زمان تهران نبودم و این را باید از سایر دوستان سوال کرد.

,

 

,

وی در پاسخ به اظهارات سخنگوی فراکسیون اعتدال که دلیل جدایی "اعتدال" از "امید" را افراط‌گرایی در این فراکسیون عنوان کرده بود اظهار داشت: فراکسیون امید به دنبال ایجاد اصلاحات در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است، مشی رئیس این فراکسیون همواره اعتدال و میانه‌روی بوده و هیچ افراطی در این فراکسیون وجود ندارد.

,

 

,

عضو فراکسیون امید افزود: اگر آقای لاهوتی این حرف را زده باشد، باید بگویم که مشی درستی را انتخاب نکرده است، ایشان مختار هستند هر تصمیمی بگیرند اما نباید دیگران را متهم کنند چرا که در فراکسیون امید هیچ افراطی وجود ندارد.

,

 

,

بیمقدار گفت: هرکسی در مجلس آزاد است که فراکسیون تشکیل بدهد اما نباید برای تشکیل فراکسیون دیگران را متهم کرد، جلسات "امید" به طور منظم و مسنجم برگزار می‌شود و در آن هیچ افراطی وجود ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/نج

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه