اخبار داغ

بررسی شباهت های سیاسی دولت دهم و یازدهم در گفتگو با حمید روحانی؛

وضعیت به جایی رسیده که گویا مملکت دولت ندارد/ دولت احمدی نژاد را مشایی اداره می کرد و دولت روحانی را هم خویشان و نزدیکان!

وضعیت به جایی رسیده که گویا مملکت دولت ندارد/ دولت احمدی نژاد را مشایی اداره می کرد و دولت روحانی را هم خویشان و نزدیکان!
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: یکی از تشابهات دولت دهم و یازدهم اطرافی پرستی بود که دولت دهم اسیر چنگ مشائیه بود و مشائی دولت را اداره می کرد و دولت فعلی هم اسیر چنگ خویشان و نزدیکان است و نقشی در اداره جامعه ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی در گفتگو با ناب نیوز در خصوص شباهت های سیاسی دولت دهم و یازدهم با بیان اینکه مشترکاتی در این دو دولت وجود داشت، گفت: یکی از موضوعات مشترک عدم مدیریت و عدم توانایی اداره کشور است؛ در دولت دهم می دیدیم بازار گسیخته بود، قیمت ها به صورت سرسام آوری بالا و پایین می شد، در یک خیابان یک کالا چند قیمت داشت و هرکس به فراخور خواسته و حال خود، قیمت ها را تغییر می داد و امروز هم این وضع را می بینیم که هیچ نظارتی روی نرخ ها وجود ندارد انگار که مملکت بی صاحب و بدون دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی اظهار داشت: از روزی که دولت تشکیل شده است فقط گفته اند تورم یک رقمی شده؛ اما مشکلات و معضلات در زندگی مردم روز به روز افزایش می یابد و قیمت ها به مرحله ای رسیده که مردم قدرت خرید مایحتاج خود را ندارند این در حالی است که دولت هیچ کنترلی روی مشکلات اقتصادی کشور ندارد.

,

وی ادامه داد: موضوع دیگر اطرافی پرستی این دولت هاست که دولت دهم اسیر چنگ مشائیه بود و مشائی دولت را اداره می کرد و دولت فعلی هم اسیر چنگ خویشان و نزدیکان است و نقشی در اداره جامعه ندارد.

,

حجت الاسلام روحانی با اشاره به موضوع عدم صداقت با مردم در هر دو دولت، خاطرنشان کرد: وعده های دروغ و ادعاهای بیجا از دیگر تشابهات دولت دهم و یازدهم بود و خیال می کردند مردم آگاهی و رشد ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه