اخبار داغ

یک نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با دانا عنوان کرد:

دلیل مخالفت لاریجانی با تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس

دلیل مخالفت لاریجانی با تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای لاریجانی معتقدن با شکل فراکسیون اعتدال، فراکسیون رهروان که یکی دیگر از فراکسیون های موجود در مجلس است اکثریت اعضای خود و توانمندی خود را از دست می دهد.
[

ابراهیم نکو دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص آخرین وضعیت فراکسیون اعتدال و دلیل مخالت لاریجانی برای شکل گیری این فراکسیون گفت: مخالفت آقای لاریجانی یک نظر شخصی است؛ در مجلس یک فرد نمی تواند به تنهایی تصمیم بگیرد و در نهایت هر نماینده‌ای در هر رده‌ای که باشد، فقط می تواند توصیه یا پیشنهاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی گفت: آقای لاریجانی معتقد است با تشکیل فراکسیون اعتدال، فراکسیون رهروان که یکی دیگر از فراکسیون های موجود در مجلس است اکثریت اعضا و توانمندی‌هایش را از دست می دهد.

,

وی افزود: البته فراکسیون اعتدال پس از شکل گیری، روی ریاست مجدد لاریجانی در مجلس بحثی ندارد و دنبال تغییر در هیئت رئیسه نیست.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره زمان اعلام موجودیت فراکسیون اعتدال گفت: قرار بود که فروردین ماه این اتفاق بیافتد اما چون نظرات بسیار مفید و سازنده از اعضا به سردمداران فراکسیون می رسد تا فراکسیون دچار کاستی و سستی فراکسیون های دیگر مجلس نشود فعلا زمان اعلام رسمی موجودیت فراکسیون به تعویق افتاده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه