اخبار داغ

در حاشیه یازدهمین جلسه شورای مرکزی کنگره شهدای دانشجو

سردار فضلی: تمام ارکان کشور مدیون شهیدانی است که برای امنیت حتی از تقدیم "جان" هم مضایقه نکردند/رونمایی از سیر نمایشگاهی از آغاز تا پایان جنگ +عکس

سردار فضلی: تمام ارکان کشور مدیون شهیدانی است که برای امنیت حتی از تقدیم "جان" هم مضایقه نکردند/رونمایی از سیر نمایشگاهی از آغاز تا پایان جنگ +عکس
وی با اشاره به هجمه فرهنگی سنگین در کشور گفت: دشمن امروز به تار و پود فرهنگ ما حمله می‌کند لذا از همه کسانی که در بزرگداشت یاد شهدا و شناساندن راه شهدا و شناساندن خود شهدا تلاش می‌کنند، تقدیر می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یازدهمین جلسه شورای مرکزی کنگره شهدای دانشجو که صبح امروز در مجموعه دانشجویی فرهنگی 13 آبان برگزار شد با گرامی داشت یاد یاد شهدا، این عزیزان را در کانون توجه تمام خانواده‌ها و مردم کشور دانست و گفت: هیچ یک از اقشار مردم و مسئولین در مورد دفاع مقدس و شهدا اختلاف نظری ندارند.

وی با اشاره به خاطره‌ای از امام راحل (ره) اظهار داشت: وقتی جنگ با حمله عراق به مردم تحمیل شد جمعی از مسولین با نگرانی به محضر امام راحل (ره) می رسند ایشان می فرمایند: دشمن سنگی زده و شیشه ای شکسته است شما به تکلیف خود عمل کنید

سردار فضلی تأکید کرد: امروز تمامی ارکان نظام اسلامی مدیون شهدای است که حتی از جانشان هم برای امنیت کشور مضایقه نکردند. امروز باید بتوانیم به جوانانی که سنشان اقتضا نمی کند جنگ را دیده باشند این ارزشها را منتقل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به هجمه فرهنگی سنگین در کشور تصریح کرد: دشمن امروز به تار و پود فرهنگ ما حمله می‌کند لذا از همه کسانی که در بزرگداشت یاد شهدا و شناساندن راه شهدا و شناساندن خود شهدا تلاش می‌کنند، تقدیر می‌کنیم.

سردار فضلی افزود: کنگره شهدای دانشجو کنگره بسیار ارزشمندی است و تکرار آن باعث آثار و برکات بسیاری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی به عید غدیر و با بیان اینکه در ابعاد واقعه غدیر کمتر پرداخته شده است، گفت: سال 89 به کمک علما و تعدادی از مراجع تقلید عزیزانی برای بازسازی واقعه غدیر تلاش کردند و اولین بازسازی واقعه غدیر در نزدیکی مسجد جمکران قم برگزار شد که بیش از 70 هزار نفر در آن شرکت کرده و واقعیت غدیر خم را با چشم دیدند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: سال‌های بعد داوطلبانی به میدان آمدند و برای بازسازی واقعه غدیر در 70 نقطه کشور اعلام آمادگی کردند. سال به سال نیز به این تعداد اضافه می‌شد تا اینکه امسال 168 نقطه کشور برای بازسازی واقعه غدیر خم اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای دانشجو گفت: کار بزرگ شما برای برگزاری کنگره شهدای دانشجو ستودنی است. این کار معامله با خدا و سرمایه‌ای برای آخرت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
543434.JPG
 
, 543434.JPG,
,
سردار فضلی به همراه مسئول سازمان بسیج دانشجویی و مدیر کل فرهنگی وزارت علوم و جمعی دیگر از مسئولین در پایان این مراسم از نمایشگاه از آغاز تا پایان دفاع مقدس رونمایی کرد.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه