اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

بخش تولید حال خوشی نداریم/باید شراکت واقعی بین بخش خصوصی و دولت به وجود آید

بخش تولید حال خوشی نداریم/باید شراکت واقعی بین بخش خصوصی و دولت به وجود آید
رئیس اتاق ایران گفت: باید شراکت واقعی بین بخش خصوصی و دولت به وجود آید و در کنار هم به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور بپردازند و نظرات کارشناسی بخش خصوصی را از دید مثبت موردتوجه قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در گفتگو با پرستوها، ما اظهار داشت: کشور در شرایط خاصی به سر می‌برد، علی رقم همه تلاش دولت و قوای حاکمیتی ما متأسفانه در بخش تولید حال خوشی نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

وی تصریح کرد: باید شراکت واقعی بین بخش خصوصی و دولت به وجود آید و در کنار هم به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور بپردازند و نظرات کارشناسی بخش خصوصی را از دید مثبت موردتوجه قرار دهند.

,

شافعی تأکید کرد: مطمئن هستم در شرایطی که شراکت بین بخش خصوصی و دولتی ایجاد شود می‌توانیم اقتصاد را به نقطه مطلوب برسانیم و آینده را متفاوت با گذشته بسازیم.

,

رئیس اتاق ایران افزود: تجربه گذشته در اتاق ایران باعث می‌شود از صفر شروع نکنیم  و در شرایط موجود همکاری با قوای حاکمیتی وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

,

وی با اشاره به نقش بخش خصوصی برای خروج از رکود گفت: برای ایجاد اعتماد بیشتر دولت باید توانمندسازی بخش خصوصی را مدنظر داشته باشیم و اینکه به صدای واحد برسیم زیرا نظرات متفاوت تصمیم گیران را دچار مشکل و سرگردانی می‌کند.

,

شافعی بیان داشت: شافعی سالم‌سازی محیط بخش خصوصی، کدها اخلاقی را رعایت کنیم، پرهیز از رانت جویی اعتمادبخش دولتی را بیشتر می‌کند.

,

وی در انتها گفت: اگر هم‌افزایی ، توانمندسازی و سالم‌سازی ایجاد شود می‌توانیم با تعامل با دولت به نتایج خوبی برسیم.

,
انتهای پیام/
 
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه