اخبار داغ

به همت جهادگران پایگاه مقاومت امام هادی (ع) انجام می‌شود:

ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در قالب طرح "هادیان امت" در روستاهای محروم

ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در قالب طرح "هادیان امت" در روستاهای محروم
طرح " گروه هادیان امت " درپایگاه مقاومت امام هادی (ع) حوزه 5 ناحیه امام حسن (ع) شهر قم این باربا هدف گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی برنامه ها ی ویژه ای را در درست اجرا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بسیج مساجد و محلات، روستایی در فاصله‌ 45 کیلومتری قم هدف گروهی از جهادگران بسیجی پایگاه امام هادی (ع) بود که این بار خلاف دوره‌های قبلی رنگ و بوی عمرانی و ساخت‌وساز نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مساجد و محلات,

"گروه هادیان امت" این بار اهداف دیگری را برای برگزاری اردو داشتند، اهدافی که ناشی از دغدغه‌های این روزهای دلسوزان نظام در خصوص مسائل فرهنگی بود.

,

احمدعلی مهدی‌پور، مسئول گروه این اردوی جهادی اظهار داشت: گروه جهادی هادیان امت 3 سال است که اردوهای جهادی را شروع کرده است، از همان اوایل شروع به کار محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق محروم که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، هدف اصلی این گروه بود.

,

وی ادامه داد: در طی سال‌های اخیر اردوهای مختلفی باهدف عمرانی و محرومیت‌زدایی در شهرها و روستاهای مختلف برگزار کردیم که ازجمله آن می‌توان به اردوهای جهادی در اندیکای اهواز اشاره کرد.

,

مهدی‌پور اضافه کرد: خلاف اردوهای قبلی که ما بیشتر کارهای عمرانی و آبادانی را در دستور کار داشتیم، برنامه‌ای که در روستای کرمجگان داشتیم با سایر برنامه‌های دیگری که تاکنون انجام دادیم فرق می‌کرد، به‌طوری‌که این اردو می‌تواند سرآغازی برای برنامه‌های دیگر ما باشد.

,

وی ادامه داد: این اردو یک برنامه جهاد، فرهنگی و تبلیغی بود به‌طوری‌که جهادگران در 3 گروه فعالیت و هرکدام برنامه‌های خاص خودشان را اجرا می‌کردند. گروه مذهبی که به مسائل شرعی و پاسخگویی به شبهات می‌پرداخت، اولین گروه ما بود که مورد استقبال مردم هم قرار گرفت.

,

وی گروه ورزشی را یکی دیگر از حلقه‌های گروه هادیان معرفی کرد و گفت: ایجاد سرگرمی و نشاط بین کودکان و جوانان از اهداف این جهادگران این گروه بود که در کنار آن به مسائل فرهنگی هم پرداخته می‌شد.

,

مهدی‌پور اضافه کرد: گروه هنری، دیگر گروهی بود که جامعه هدف خاصی را برای این کار در نظر گرفتیم به‌طوری‌که برای تمام سنین برنامه‌های متفاوتی را برنامه‌ریزی کرده بودیم که مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت.

,

وی پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی با بهره‌گیری از نوشت‌افزار ایرانی و.. را از اهداف اصلی این گروه نام برد و گفت: انشا الله اردوی کرمجگان سرآغاز حرکت ما بود و قطعاً باهدف گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی این اردوها ادامه خواهد داشت.

,

مهدی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: الگو و سرمنشأ بودن جهادگران برای مردم که خود بزرگ‌ترین تبلیغ برای دین و نظام است، مهم‌ترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه