اخبار داغ

اسامی کامل سریال‌های‌ تلویزیون‌ تا‌‌ آخر‌ سال

اسامی کامل سریال‌های‌ تلویزیون‌ تا‌‌ آخر‌ سال
تلویزیون در اقدامی کم‌سابقه اسامی سریال‌های شبکه‌ها در مناسبت‌های دهه محرم، هفته دفاع مقدس‌، دهه فجر و حتی نوروز 94 را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، عباس فاطمی، مدیرکل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما که امروز در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، جلوگیری از تعجیل در تولید برنامه‌های نمایشی در مناسبت‌های مختلف را از مهمترین اهداف این اداره کل و طراحی جدول برنامه‌های مناسبتی سیما عنوان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

***

,

«نافذان دل»، «سالار»، «نشانه‌ها»، «رخصت»، «کربلای کاظم» به عنوان سریال‌های ماه محرم در سال 93 اعلام شدند که قرار است به روی آنتن بروند.

,

همچنین سریال‌های «معراجی‌ها»‌، «دولت مخفی»، «کیمیا»، «سی و نه هفته»، «نورالدین پسر ایران»، «پرواز در ارتفاع صفر» از جمله سریال‌هایی است که قرار است به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه‌های مختلف سیما پخش تلویزیونی شوند.

,

بر اساس این گزارش، در این میان، «گذر از رنج‌ها»، «شکوه یک زندگی»، «ویندوز قرمز»، «شب کولی»، «محراب خاک» و «شهیدان افراسیابی» از جمله سریال‌های مناسبتی هستند که در ایام دهه فجر سال 93 به روی آنتن خواهند رفت.

,

*** سریالهای محرمی: پخش آثاری از بهروز شعیبی و مهدی کرم‌پور

,

به گزارش ایسنا‌، «نافذان دل» عنوان سریال شبکه یک سیما در 30 قسمت 45 دقیقه است که در ژانر ملودرام اجتماعی قرار است به زودی کلید بخورد و اکنون مراحل نگارش فیلمنامه را طی می‌کند.

,

این سریال به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و مهدی حمزه، تهیه کنندگی محمود رضوی و کارگردانی بهروز شعیبی ساخته خواهد شد.

,

مجموعه تلویزیونی «سالار» کاری از شبکه دو سیما در 25 قسمت 40 دقیقه‌ای با محوریت ملودرام اجتماعی مراحل پیش تولید را طی می‌کند و قرار است به تهیه‌کنندگی محمد علی اسلامی و کارگردانی مهدی کرم‌پور در ایام محرم پخش شود.

,

سریال «نشانه‌ها» عنوان دیگری از مجموعه مناسبتی در ایام محرم است که کاری از شبکه تهران است و قرار است در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی عباس نادران با محوریت اجتماعی معارفی ساخته شود این مجموعه اکنون در حال نگارش فیلمنامه است.

,

مجموعه تلویزیونی «رخصت» کاری از شبکه قرآن است که قرار است در 13 قسمت 40 دقیقه ای با محوریت اجتماعی‌، به نویسندگی سید فاطمه موسوی و علی میری رامشه در ایام محرم ساخته و پخش شود. این مجموعه اکنون پایان نگارش فیلمنامه را طی می‌کند.

,

«کربلای کاظم» نیز سریال مناسبتی دیگری است که قرار است به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین لطیفی با مضمونی ملودرام اجتماعی در مناسبت ایام محرم ساخته و پخش شود.

,

***سریال‌های دهه‌ی فجر: ساخته‌های حسن‌پور، داریوش یاری

,

سریال «گذر از رنج‌ها» محصول شبکه یک سیما قرار است در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای در دهه فجر به روی آنتن برود.

,

این سریال به نویسندگی فریدون حسن‌پور، تهیه‌کنندگی علی لدنی‌ و کارگردانی فریدون حسن‌پور‌، در جریان ساخت قرار دارد.

,

«شکوه یک زندگی» عنوان دیگر سریال مناسبتی در ایام دهه فجر است که برای شبکه دو قرار است ساخته شود.

,

این مجموعه با مضمونی ملودرام، انقلاب اسلامی به کارگردانی داریوش یاری تهیه کنندگی امیرعباس کنی و نویسندگی شعله شریعتی در 13 قسمت 45 دقیقه ای اکنون مراحل نگارش را طی می‌کند.

,

«ویندوز قرمز» عنوان سریال جدید شبکه سه سیما در ایام دهه فجر است که با مضمونی پلیسی در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای اکنون مراحل نگارش خود را طی می‌کند. کارگردان این سریال هنوز مشخص نشده است.

,

«شب کولی» نیز سریال مناسبتی دهه فجر شبکه تهران است که با مضمون درام پلیسی در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای به نویسندگی احمد رفیع زاده و تهیه کنندگی جمال گلی مراحل نگارش را طی می‌کند.

,

مجموعه تلویزیونی «محراب خاک» کاری از شبکه‌ی قرآن سیما است که در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای به نویسندگی فاطمه موسوی مراحل پیش تولید را طی می‌کند. این مجموعه در ژانر انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد.

,

سریال «شهید افراسیابی» که کاری از مرکز سیما فیلم است در ژانرملودرام خانوادگی مراحل نگارش خود را طی کرده است و قرار است به زودی کلید بخورد.

,

*** سریال‌های دفاع مقدسی: معراجی‌ها می‌آیند

,

تلویزیون همچنین نام سریال‌های نامزد پخش در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

,

از میان سریال‌های مناسبتی هفته دفاع مقدس در سال 93 «معراجی‌ها» عنوان سریال شبکه یک است که در چهل قسمت و 40 دقیقه‌ای به کارگردانی مسعود ده‌نمکی پخش می‌شود.

,

سریال «دولت مخفی»، کاری از شبکه دو سیما که در 28 قسمت 45 دقیقه‌ای در ژانر ملودرام دفاع مقدس به نویسندگی داریوش ربیعی‌، تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی و کارگردانی راما قویدل ساخته شده و پخش می‌شود.

,

سریال تلویزیونی «کیمیا» که کاری از شبکه دو سیما است، در 100 قسمت 35 دقیقه‌ای در جریان ساخت قرار دارد. این سریال به نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا،‌ تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار از گزینه‌های پخش در هفته دفاع مقدس است.

,

مجموعه تلویزیونی «سی و نه هفته» کاری از شبکه تهران که در شش قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی احمد رفیع زاده و تهیه کنندگی جمال گلی در ژانر ملودرام دفاع مقدس تولید خواهد شد، مراحل نگارش فیلمنامه را طی می‌کند.

,

مجموعه تلویزیونی «نورالدین پسر ایران» نیز کاری از شبکه تهران است که قرار است در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی بیژن همدرسی و تهیه‌کنندگی علیرضا داوری در ژانر دفاع مقدس ساخته شود.

,

«پرواز در ارتفاع صفر» آخرین گزینه پخش در هفته دفاع مقدس در سال 93 است که این مجموعه که محصول سیما فیلم است به نویسندگی سامان سالور در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای و در ژانر دفاع مقدس مراحل نگارش خود را طی می‌کند.

,

*** سریال‌های شبکه‌های سیما در مناسبت نوروز 94

,

در نشست امروز مدیر کل طرح برنامه و نظارت سیما با خبرنگاران، همچنین نام سریال‌های شبکه‌های سیما که قرار است در نوروز 94 پخش شوند، اعلام شد.

,

به گزارش خبرنگار ایسنا، در این نشست از سریال پایتخت 4 به عنوان سریال نوروزی نام برده شده است.

,

این در حالی است که سیروس مقدم پیشتر اعلام کرده بود که دیگر «پایتخت» نمی‌سازد. با این حال معاون سیما در گفت‌وگوی اخیرش با خبرنگاران بر پخش سریال «پایتخت» تاکید کرده بود.

,

«خوشبختی در می‌زند» و «ویلای سمت چپ» دیگر سریال‌های نوروزی سیما در سال 94 خواهند بود.

,

بر اساس این گزارش، پایتخت 4 قرار است در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی محسن تنابنده، تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در نوروز از شبکه یک پخش شود.

,

«مجموعه خوشبختی در می‌زند» عنوان سریال نوروزی شبکه تهران است که به نویسندگی ندا نوبخت و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان در ژانر ملودرام خانوادگی ساخته خواهد شد.

,

مجموعه نوروزی «ویلای سمت چپ» نیز کاری از شبکه تهران است که در 15 قسمت 35 دقیقه‌ای قرار است به نویسندگی هادی نائیجی و تهیه‌کنندگی زهرا جوادی و کارگردانی محمدهای نائیجی برای شبکه تهران ساخته شود. این مجموعه در ژانر ملودرام خانوادگی مفرح است.

,

*** 4 سریال برای رمضان

,

در این نشست همچنین از سریال‌های «مدینه» (ساخته سیروس مقدم)، «هفت سنگ» (به کارگردانی علیرضا بذرافشان)، «شمعدونی» (به کارگردانی سروش صحت) و «جاده قدیم» (ساخته بهرام بهرامیان) به عنوان گزینه‌های پخش در رمضان 93 نام برده شد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه