اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت دهستان قازانقایه؛

دولت عربستان عرضه مدیریت امور حج را ندارد/ ندای مقام معظم رهبری باعث نجات مسلمانان می شود

دولت عربستان عرضه مدیریت امور حج را ندارد/ ندای مقام معظم رهبری باعث نجات مسلمانان می شود
امام جمعه اهل سنت دهستان قازانقایه گفت: در عربستان حکومت اسلامی متولی و عهده دار مسائل حج شود، مسلمانان جهان باید به ندای مقام معظم رهبری گوش فرا دهند که تنها راه نجات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حاج آخوند ناصر محمد غزل پیش از ظهر امروز در میزگرد تخصصی بررسی فاجعه منا اظهار کرد: انقلاب اسلامی تفاوت‎های زیادی با انقلاب‌های دیگر داشت و برای سوق دادن افکار مردم به سمت دشمن واحد و مطرح کردن این موضوع  یکی از بزرگتین اهداف حضرت امام (ره) بود، تا به وسیله دشمن واحد مسلمانان اتحادشان را بیش از پیش حفظ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

وی تصریح کرد: از زمان  پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی استکبار ترفندهای تفاوتی را بر علیه ایران اجرا کرده اما نه تنها این اقدامات نتیجه‌ای نداشته بلکه باعث شده که وحدت در جامعه بیشتر و مستحکم‎تر شود.

,

امام جمعه اهل سنت قازانقایه تصریح کرد: با فرو ریختن یکی از قطب‌های بزرگ جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار برای از بین بردن ایران، تمام سرمایه‌های خود را به کار گرفته و تلاش می‌کند افراد و احزاب تندرو را در بین شیعه و سنی به وجود بیاورد.

,

حاج آخوند غزل ادامه داد: رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی خطری که از این جریان در جامعه اسلامی به وجود آمده را به درستی درک کرده و سعی کرد شیعه و سنی را در کنار هم و در برابر حرکت استکبار رهبری کند.

,

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری با ادامه مسیر امام (ره) و ترغیب مذاهب اسلامی چنان عمل کرد که افکار عمومی مسلمانان جهان پذیرفتند که ندای مقام معظم رهبری ندای حق است و می‎تواند تنها راهکار نجات مسلمانان باشد.

,

امام جمعه اهل سنت قازانقایه خاطرنشان کرد: امروز آمریکا در راستای حمایت از گروه‎های تندرو اسلامی، آل سعود که وجاهت غیرشرعی دارد و توسط امریکا و اسرائیل حمایت میشوند بر علیه مسلمانان جهان اقدامات قبیحی انجام میدهند، و جنایات متعددی را جهان مرتکب میشوند.

,

امام جمعه اهل سنت قازانقایه با بیان اینکه باید حکومت غیر قانونی در عربستان باید ساقط بشود گفت: مسئله حج می‎تواند عامل وحدت در بین مسلمانان باشد و حج بر دوش تمامی مسلمانان است به گونه‎ای که اگر طواف خانه خدا کم شود حکومت‌ها موظف هستند که مردم را از پول دولت به حج بفرستند، دولت عربستان عرضه مدیریت امور حج را ندارد.

,

وی با بیان اینکه امروز حج از مسیر واقعی خود منحرف شده، گفت: امروز مناسک حج به آلتی تبدیل شده که آل سعود از آن پول در بیاورد و متاسفانه حجی که می‎خواهد مسلمانان اعمال خود را انجام دهند وسیله‌ای برای خوشگذرانی آل سعود شده و ما باید حج را به مسیر واقعی خود برگردانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه