اخبار داغ

برگزیدگان تئاتر شهروند لاهیجان مشخص شدند+عکس

برگزیدگان تئاتر شهروند لاهیجان مشخص شدند+عکس
برگزیدگان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی جشنواره شهروند لاهیجان معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، در آئین اختتامه هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان برگزیدگان این جشنواره توسط هیئت داوران معرفی شدند. نفرات برگزیده هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، در آئین اختتامه این جشنواره توسط هیئت داوران معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان», «لاهیجان», «لاهیجان»,

برپایه این گزارش، در بخش کارگردانی این جشنواره، جایزه اول به هیام احمدی برای نمایش “مردان هیرون” جایزه دوم به میثم کرمی برای نمایش “جهاد معصومیت من و معصومه” و جایزه سوم امیر امینی برای نمایش “از بس که جان ندارد” اعطا شد.

, “مردان هیرون”, “جهاد معصومیت من و معصومه”, “از بس که جان ندارد”,

در بخش طرح و ایده جشنواره، هیئت داوران برای جایزه اول هیچ انتخابی نداشت، جایزه دوم به میثم کرمی برای نمایش “جهاد معصومیت من و معصومه”‌ اعطاء شد و جایزه سوم به محسن اردشیر به خاطر نمایش “من یه آشغالم” رسید.
در بخش بازیگری مرد نیز جایزه اول به فرامرز غلامیان برای نمایش “مردان هیرون” ، جایزه دوم به میثم سرآبادانی برای نمایش “حرف هایی برای نشنیدن” و جایزه سوم به طور مشترک به محمد جعفری برای نمایش “هوای پاک” و امیر اسکندری برای نمایش “دیوار” اعطا شد؛ همچنین هیئت داوران جایزه ویژه این بخش را نیز به بازیگران نمایش “فراموشی” اهدا کردند.

, “جهاد معصومیت من و معصومه”‌, “من یه آشغالم”,
, “مردان هیرون”, “حرف هایی برای نشنیدن”, “هوای پاک”, “دیوار”,


در بخش بازیگری زن نیز جایزه اول به پونه قدیری برای نمایش “من یه آشغالم” ‌، جایزه دوم به سحرناز عباس زاده برای نمایش “پرزنت در لاهیجان”‌ و جایزه سوم به طور مشترک به مهسا افتحی  برای نمایش “حرف هایی برای نشنیدن” و سارا سلطانی برای نمایش “جهاد معصومیت من و معصومه” اهدا شد.

, ,
, “من یه آشغالم”, “پرزنت در لاهیجان”‌, “حرف هایی برای نشنیدن”, “جهاد معصومیت من و معصومه”,


براساس این خبر، در بخش خردسال و نوجوان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان جایزه ویژه این بخش، به ترنم لون آمیز برای نمایش “از بس که جان ندارد” اهدا شد و از رزا زارع زاده برای بازی در نمایش “تلنگر امروز” تقدیر به عمل آمد.
در بخش موسیقی نیز از سید جمال الدین حسینی برای نمایش “جهاد معصومیت من و معصومه” تقدیر به عمل آمد و جایزه ویژه جشنواره نیز به تمام اعضای گروه موسیقی نمایش “از بس که جان ندارد” از لاهیجان و به سرپرستی نوید لاهیجی ‌اهدا شد.
در بخش طراحی فضا نیز جایزه اول به سید علی مرتضوی به خاطر نمایش “از بس که جان ندارد” ، جایزه دوم به امیر زارع زاده برای نمایش “تلنگر امروز” و جایزه سوم به هیام احمدی برای نمایش “مردان هیرون” تعلق گرفت.
همچنین سه نمایش ” مردان هیرون” به کارگردانی هیام احمدی، “جهاد معصومیت من و معصومه” به کارگردانی میثم کرمی و نمایش “از بس که جان ندارد” به کارگردانی امیر امینی جهت حضور در جشنواره فجر پیشنهاد می نماید.
لازم به ذکر است دو نمایش “من یه آشغالم” به کارگردانی محسن اردشیر و غنچه شکوهیان و نمایش “هوای پاک” به کارگردانی میلاد حسن نیا به جشنواره شهروندی فسا معرفی شدند.
گفتنی است سعید آگشته شهردار لاهیجان به عنوان دبیر جشنواره و حسین مسافرآستانه، حمید پورآذری و جواد عزتی، داوری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را به‌عهده داشتند.

, ,
, “از بس که جان ندارد”, “تلنگر امروز”,
, “جهاد معصومیت من و معصومه”, “از بس که جان ندارد”,
, “از بس که جان ندارد”, “تلنگر امروز”, “مردان هیرون”,
, ” مردان هیرون”, “جهاد معصومیت من و معصومه”, “از بس که جان ندارد”,
, “من یه آشغالم”, “هوای پاک”,
,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه