اخبار داغ

نوازش منتقدان توسط معاون وزیر اقتصاد

منتقدان FATF به همنوایی با صهیونیست‌ها متهم شدند +عکس

منتقدان FATF به همنوایی با صهیونیست‌ها متهم شدند +عکس
قضاوی مخالفت‌ها را از سوی دو گروه دانست و گفت: اولین گروه مخالفان مربوط به لابی صهیونیسم و برخی از گروه‌های منطقه‌ای است که از FATF می‌خواهند ایران را راه ندهد. و گروه دوم در ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون وزیر اقتصاد، منتقدان توافق FATF را که شامل بخش گسترده‌ای از کارشناسان دلسوز نظام و مسئولان کشوری می‌شود را به همنوایی با صهیونیست‌ها متهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
منتقدان FATF به همنوایی با صهیونیست‌ها متهم شدند
,
منتقدان FATF به همنوایی با صهیونیست‌ها متهم شدند
, منتقدان FATF به همنوایی با صهیونیست‌ها متهم شدند,

حسین قضاوی معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد به ایسنا گفته است: اکنون دو گروه با پیوستن ایران به FATF مخالفت می‌کنند که یک دسته از آنها صهیونیست‌ها بوده و دسته دوم مخالفان داخلی هستند که نگرانی‌های بی‌پایه‌ای دارند.

قضاوی همچنین با انتقاد نسبت به کسانی که در روزهای اخیر دولت را برای پیگیری تفاهم با FATF متهم می‌کنند، اظهار کرد: تعجب‌آور است تلاش‌های جدی دولت برای این که محدودیت‌های بانکی را در حوزه بین‌المللی بردارد و بستر مناسب را برای مبارزه با تأمین مالی تروریسم و مبارزه با پولشویی فراهم کنند، با مخالفت‌هایی رو به رو شده است.

قضاوی مخالفت‌ها را از سوی دو گروه دانست و گفت: اولین گروه مخالفان مربوط به لابی صهیونیسم و برخی از گروه‌های منطقه‌ای است که از FATF می‌خواهند ایران را راه ندهد. و گروه دوم در ایران هستند که به نظر من بی‌جهت نگرانند و نگرانی‌هایشان پایه ندارد.

لازم به ذکر است فهرست منتقدان توافق به FATF فهرست بسیار طولانی است که از علی اکبر ولایتی تا غلامعلی حداد عادل و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و شمار زیادی از اقتصاددانان کشور را شامل می‌شود که به ادعای معاون وزیر اقتصاد، این افراد همنوا با صهیونیست‌ها هستند و انتقاداتشان از FATF بی‌پایه است.

پیش از این نیز در جریان بررسی و تصویب برجام، حامیان دولت یازدهم همچون اکبر رفسنجانی، منتقدان برجام را به همنوایی با صهیونیست‌ها متهم می‌کردند که اکنون بعد از گذشت یک سال از تصویب برجام، مشخص شده انتقادات منتقدان چقدر دقیق و درست بوده و تجربه برجام به گفته رهبر معظم انقلاب یک خسارت محض بوده است.
,
,
,
,
,
, گفت,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه