اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

فاجعه منا نشان داد که آل سعود خائن الحرمین است / خون حجاج بی گناه، گریبان گیر آل سعود می شود

فاجعه منا نشان داد که آل سعود خائن الحرمین است / خون حجاج بی گناه، گریبان گیر آل سعود می شود
امام جمعه میاندوآب گفت: خون هایی که توسط آل سعود به ناحق بر روی زمین ریخته شده، تیر سهمگینی علیه آل سعود و حکام ظالم شده و ریشه آنها را بر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با زرین خبر با بیان اینکه خون مظلومان روی زمین نمی ماند، اظهار کرد: خون هایی که توسط آل سعود به ناحق بر روی زمین ریخته شده، تیر سهمگینی علیه آل سعود و حکام ظالم شده و ریشه آنها را بر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب افزود: خون مظلوم هرگز پایمال نمی شود و در موضوع فاجعه منا نیز تنها کشوری که با قدرت وارد میدان شد و در مقابل بی کفایتی آل سعود موضع گیری کرد، ایران بود.

,

وی گفت: آل بی کفایت سعود، به دروغ خود را خادمین حرمین شریفین معرفی می کنند ولی فاجعه منا نشان داد که آنها خادم نیستند بلکه خائنین به حرم هستند.

,

حسن زاده با تاکید بر اینکه آل سعود، دست بوس استکبار است، تصریح کرد: : آل سعود نشان داد که جیره خوار آمریکا بوده و دست بوس استکبار است و کفایت برگزاری مراسم حج را ندارد.

,

امام جمعه میاندوآب به پیام مقام معظم رهبری به حجاج نیز اشاره و اظهار کرد: مسلمانان باید بیدار بوده و آل سعود خائن را رها نکرده و فکری اساسی برای مدیریت حج بکنند.

,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه