اخبار داغ

نگاهی به پیام رهبری به مناسبت حج امسال

نگاهی به پیام رهبری به مناسبت حج امسال
دکتر محمد قدمی، محقق، نویسنده ، در خصوص پیام مقام معظم رهبری به مناسبت حج امسال یادداشتی را برای مُکریان ارسال کرده است که شرح آن در ادامه آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان،دکتر محمد قدمی، محقق، نویسنده کُرد، در خصوص پیام مقام معظم رهبری به مناسبت حج امسال یادداشتی را برای مُکریان ارسال کرده است که شرح آن در ادامه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

مدتی بود بنا بر پاره از مشکلات قلم را کنار گذاشته بودم. اما هنگامی که نهیب جدید رهبر گرانقدر و غیور و خستگی ناپذیر به آل سعود، مقارن رویت رویایی شخصی در همین رابطه،رخ داد؛ حقیقتا دیگر نتوانستم قلم را از مرکبدان و شمشیر ادب را از نیام بیرون نکشم و لذا دست به لپ تاپ برده و اولین مقاله ی کوتاه سری آخرین را به حول و قوه ی الهی رقم میزنم و اگر در این خواب مرئی، این فقرات و لزوم حمایت از مواضع رهبر پیر و استاد و زعیم دلیر، به قلب منکسرصاحب این قلم ،بعینه و به دور از روی و ریا و طلب دنیا،برات نشده بود؛ خدا میداند که هرگز انگیزه و توان دست بردن به قلم نداشتم.

,

اما در خصوص نهیب مردانه ی رهبری غیور به دولت عربستان و رژیم سیاسی آل سعود ،عرض میکنم که:

,

1- واقعا برای هر مسلم صاحب انصافی از شیعه و سنی مشخص شده است که دولت مذکور؛ که متاسفانه به غلط ادعای علمداری جهان اسلام و اهل سنت عزیز را دارد ،ذره ای صداقت عمل در تعاملات دیپلماتیک و خدمت به حجاج نداشته و صرفا در پی منافع سیاسی اسراییل و امریکا و قبیله و طایفه ی سیاسی آل سعود است که ریشه ی نژادی آنها به محمد ابن عبدالوهاب، فرد مدعی نهضت اصلاحگری دینی ولی در واقع متاثر کامل از همفر انگلیسی و دیگران بر میگردد.همان فردی که جغرافیا و امت جهان اسلام را مورد تجاوز و تکفیر قرار داد و مسلمین زیادی از شیعه و سنی از دم تیغ گذرانید و باعث فروپاشی حکومت عثمانی گردید و حتی به کُردها نیز ضربه زد.حکومت موسوم به وهابی او و ایلش،عتبات عالیات محل دفن اهل بیت و خانواده ی نازنین پیغمبر (ص) را مورد هتاکی و تخریب قرار داده و در نهایت قصد تخریج جسد منور رسول الله (ص) و نقب زدن به قبر مبارک را داشتند که به ید غالب الهی متوقف گشتند؛همچنانچه در نجف (ارض غری)هم توفیق ورود و غلبه بر حریم ولی اعظم حق (ع) نیافتند(الحمدلله) و اینان به تحریک انگلیس به نام مبارزه با خرافات؛در واقع قصد امحای نام و تماثیل و آثار پیغمبران و امامان و خلفا و بزرگان دین اسلام را داشتند که برنامه ی یهود برای هدم ثقل اصغر اسلامیان بود و هنوز این برنامه ریزی را دارند و اگر در شامات و عراق ناجح شوند،ادامه میدهند اما محافظین حرم ها و امت اسلامیه مانعند(اعم از شیعه و سنی).لازم به ذکر است که نوه ی مستر همفر جاسوس انگلیسی این روزها در پی ارتباط و رایزنی هایی در خاورمیانه در راستای پیگیری اهداف جد خود است!

,

2-علی ای حال امروزه وقتی رهبر انقلاب اسلامی به صورتی علنی، این هیات حاکمه ی ناصالح را خطاب قرار داده و اعمال آنها را شیطانی و به دور از دیانت می دانند و مانند پیری دلشکسته و محروم مانده از برکت تشرف حج امسال- بواسطه ی ایجاد حصر توسط مدعیان خدمت حرمین!(که ایشان-رهبری- نماینده  ی روح عبادی ملت ایران است) ندا سر می دهند که: بس است خیانت به مسلمین و قتل و کشتار آنها در حج و همکاری با اسراییل و شرکت های امنیتی آنها و فشار بر حجاج و محصور و محدود نمودن مراسم عبادی سیاسی حج و ایزوله کردن آن از برائت و روشنگری و امثال اینها باید به او حق داد و هزاران بار تحسین گفت. واقعا دولت عربستان، چه مانده است بکند در حق حجاج و معتمرین و مسلمانان شیعه و سنی و زیدی و شافعی و جعفری در یمن و بحرین و جاهای دیگر؟!

,

آیا کودک کشی در یمن با بمبهای خوشه ای و آن جنایات ننگین، با عنوان و وظیفه ی خادم الحرمینی، موافقت جهت دارد!؟

,

وا اسفا بر آل سعود و بر کسانی که این رژیم را خادم اسلام از هر مذهبی بدانند.مگر آنهایی که در حج پارسال شهید شدند،همه شیعه مذهب بودند؟!

,

حتی عشری از آنها هم اینگونه نبودند؛ بلکه اکثرا از عامه ی مسلمین کشورهای فقیر بوده و قربان توطئه ی اسراییلی امریکایی شدند و سهل انگاری و همکاری امنیتی سعودی ها با اسراییل، موجب این جنایت فراموش ناشدنی گردید.وانگهی مگر شیعه و سنی و زیدی و ..کُرد و فارس و عرب و افریقایی همه و همه مسلمان و موحد و محرم الدم و العرض و حداقل انسان و دارای حقوق بشری نیستند؟!.

,

آری ما نیز نمی توانیم انزجار خود را همراه با رهبر مسلمین و پیشوای انقلاب ایران، باز دوباره در ایام ذی الحجه از این اعمال ابراز نداریم و خواهان اصلاح و اداره ی امور حج بصورت بین الدولی اسلامی نشویم. باری حلاوت حج و قربان را گرفتند و عرفان منا و وادی مشعر و عرفات خدای مهربان را حریم شکستند و این گناه کوچکی نیست و دعاها باید کرد و مسلمین به توصیه رهبر نباید دعا های خاص را برای فرج مهمات مسلمین فراموش کنند که دعا بهترین سلاح است.

,

3-آیا شرکت اسراییلی صلاحیت دارد دستبند کنترلی بر دستان حجاج مسلمین بزند و آنها را کنترل کند!؟

,

این را باید دوستان سعودی یهودی ها پاسخ گویند که داد علمای اسلام را در آورده و نفی آیه ی  اشدالناس عداوه للذین آمنوا الیهود ، علنا می نمایند!

,

اعاذناالله -آیا ما که قصد حج خانه ی خدا و زیارت رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) و صحابه ی عزیز ایشان در مکه و مدینه و کوهستان احد و بقیع و خود مسجدالنبی را داریم، این امنیت و خاطر جمعی را می توانیم داشته باشیم، که به دیار حجاز سفر کنیم؟!

,

در حالی که زیر نظارت اسراییلی ها در آنجا قرار میگیریم!مگر ما دشمنی ای با ملت مسلمان برادر؛ عربستان و هم دین و مذهب خود داریم؟! هرگز-پس عده ای نباید شانتاژ کنند و بحث را فرقه ای مطرح و خلط حق و باطل به خاطر تعصب،نمایند بلکه مبنای تظلم مسلمانان و کشورما ایران،جلوگیری از جنایت و جنحه در حق انسانیت و کلیت اسلامیت است - اما گروهی حاکم در این کشور که سرسپرده ی اجانب اند دوست ما و ملت خود نیستند و متاسفانه منافع سیاسی و ثبات حکومت خویش را طالبند و لاغیر، خداوندا امر خدمت حجاج در حجاز را به قدرت لا یزال خود و با نصر دستان توانای رهبران اسلامی واقعی اصلاح بفرما و ظلم آل سعود علیه مظلومین یمن به قدرت قاهره منقطع بنما-آمین

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه