اخبار داغ

عضو فراکسیون روحانیت مجلس ؛

رژیم آل سعود برای فرار از پاسخگویی به حادثه منا، ایران را به سیاسی کردن حج متهم می‌کند

رژیم آل سعود برای فرار از پاسخگویی به حادثه منا، ایران را به سیاسی کردن حج متهم می‌کند
نماینده مردم فومن گفت: آل سعود در حادثه منا نشان داد توان مدیریت ندارد و میزبان شایسته‌ای نیست، اکنون هم در مظان اتهام است و برای تبرئه خود ایران را به سیاسی کاری متهم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی افتخاری در گفت‌وگو با آناج با اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان و حجاج بیت الله الحرام، اظهار داشت: رژیم آل سعود در حال حاضر نقش یک یاغی را ایفا می‌کند و با تامین مالی دشمنان اسلام و خرید سلاح‌ از آنان، مبدل به حامی تروریسم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی ادامه داد: عربستانی‌ها در حادثه منا نشان دادند لیاقت برگزاری مناسک حج را ندارند و نمی‌توانند میزبان شایسته‌ای برای مسلمانان اقصی نقاط جهان باشند.

,

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه آل سعود برای فرار از پاسخگویی و تبرئه خود، ایران را به سیاسی کردن حج متهم می‌کند، ابراز کرد: اجرای مراسم برائت از مشرکین جزو واجبات است و تمام مسلمان وظیفه دارند از استکبار جهانی اعلام انزجار کنند اما از آنجایی که عربستانی‌ها با آمریکا خو گرفته‌اند و سیاست‌های آنان را محقق می‌کنند، نمی‌خواهند علیه آمریکایی‌ها شعاری داده شود.

,

وی یادآور شد: رژیم آل سعود اخیراً روابط خود را با صهیونیست‌ها افزایش داده و طی برنامه‌ریزی‌ احمقانه‌ای در پی استفاده از دستبندهای اسرائیلی برای کنترل حجاج است، چنین اقداماتی بیش از گذشته چهره‌ی سران این رژیم را منحوس می‌کند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه