اخبار داغ

کریمی قدوسی:

منافقان با انتشار فایل صوتی منتظری درصدد‌ند امام خمینی(ره) را مورد هجمه قرار دهند/ اگر منافقین در سال ۶۷ اعدام نمی‌شدند، فتنه‌‌ای را رقم می‌زدند

منافقان با انتشار فایل صوتی منتظری درصدد‌ند امام خمینی(ره) را مورد هجمه قرار دهند/ اگر منافقین در سال ۶۷ اعدام نمی‌شدند، فتنه‌‌ای را رقم می‌زدند
نماینده مردم مشهد و کلات گفت: عده‌ای با انتشار فایل صوتی منتظری که در مورد اعدام‌های سال 67 صحبت کرده بود، برآن هستند که گناهکاران را تطهیر کرده و امام خمینی(ره) را مورد هجمه قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، جواد کریمی قدوسی شامگاه گذشته با حضور در یادواره شهدای ترور، اظهار داشت: ما ایرانیان از فرهنگ غنی ایثار و شهادت برخوردار هستیم که توانسته ما را در برابر تهاجمات سنگین دشمنان حفظ کند، تجلی فرهنگ عاشورایی در ارزش‌ها و عقاید ایرانیان وجود دارد و خود اهرمی است تا بتوانیم در برابر تحریم‌ها و تهدید‌ها فائق آییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشواریی و حسینی موجب شده است که در این ۳۷ سال موفق باشیم، گفت: از ابتدای اسلام تا کنون با سه خطر مواجه بودیم، خطر کفار، خطر مشرکین و خطر نفاق؛ خطر نفاق از هر دو خطر دیگر بدتر بوده و ضربه‌هایی را به اسلام وارد ساخته که ابولهب و ابوجهل وارد نکرده بودند.

,

نماینده مردم مشهد و کلات افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب بیشترین هزینه‌هایی که پرداخت کردیم به واسطه ضربه‌های نفاق بوده است، در حال حاضر نیز نفاق در جامعه ما وجود دارد ولی تنها فرقی که با نفاق در ابتدای اسلام کرده این است که ادبیات و ظاهرش عوض شده و پوست انداخته است؛ بنا به تعبیر رهبری این منافقین هستند که چهره دشمنان را بزک می‌کنند.

,

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه خطر نفاق از اقدامات مسلحانه در سال ۶۰ و ۶۱ بیشتر است، عنوان کرد: داعش امروزی همان منافق دیروز است که به وسیله حمایت‌های آمریکا و آل سعود پدیدار شده و دست به اسلحه برده است، انقلاب هنوز پیروز نشده بود که داعش امروز به اسم منافقین آن روز در زندان‌ها توسط آمریکایی‌ها سازماندهی می‌شدند.

,

وی بیان کرد: زمانی که آمریکا خود را در میان مسلمانان مظهر کفر و نفاق دید، برآن شد تا گروهی همچون داعش را سامان دهی کند که ادبیات و رفتاری مشابه مسلمانان داشته باشند ولی در عمل موجب تفرقه و درگیری میان مسلمانان شود تا به هدف خود که نابودی مسلمانان است دست یابد.

,

نماینده مردم مشهد و کلات با تاکید بر اینکه منافقین تمامی نیرو‌های حزب الهی را قتل عام می‌کردند، گفت: ترور‌های سال ۶۰ و ۶۲ با دستور آمریکا، سرویس‌های جاسوسی و آل سعود بود؛ این در حالی است که آل سعود از ابتدای اسلام تا کنون منبعی برای کفر و نفاق یوده است.

,

کریمی قدوسی با بیان اینکه در زمان انقلاب ترور‌های هوشمند توسط منافقین پیگیری می‌شد تصریح کرد: در تیم مذاکره کننده هسته‌ای فردی نفوذی وجود داشت که به واسطه ارتباط‌های خود توانسته بود به تیم مذاکرده راه یابد، این فرد هم از ایران و هم از انگلیس ماهیانه هفت هزار و ۵۰۰ پوند حقوق می‌گرفت، بر زمین ماندن بخشی از برجام کارویژه این فرد در تیم مذاکرات بود.

,

وی در مورد اعدام منافقین در سال ۶۷ گفت: امام خمینی(ره) در مورد اعدام‌ منافقین حمی اسلامی و انقلابی صادر کردند که در این حکم آمده بود تمامی منافقینی که در زندان به سر می‌برند و بر مواضع خود پایبند هستند بایستی قتل عام شوند، این اقدام توسط قاضیان دینی و اسلامی صورت پذیرفت.

,

نماینده مردم مشهد و کلات اظهار داشت: اگر منافقین نگه داشته می‌شدند، آزاد می‌شدند و یا در مورد آن‌ها حکمی انقلابی صورت می‌پذیرفت فتنه‌ای را موجب می‌شدند، از همین رو بهترین اقدام این بود که با اعدام آن‌ها ریشه کفر و نفاق برچیده شود.

,

کریمی قدوسی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چگونه می‌شود صحبت‌های منتظری در مورد اعدام منافقین در حال حاضر پخش شود، گفت: امام خمینی(ره) در واکنش به گفته‌های منتظری در این مورد بیان کردند که تو می‌خواهی پس از من ایران را از طریق منافقان دریافت کنی؛ با این وجود در یک ماه اخیر و با پخش فایل صوتی منتظری عده‌ای بر آن هستند که گناهکاران را تطهیر کرده و امام خمینی(ره) را مورد هجمه قرار دهند.

,

وی با اشاره به صحبت‌های علی مطهری مبنی بر اینکه اگر در مورد اعدام‌های سال ۶۷ خطایی صورت گرفته بایستی از مردم عذرخواهی شود، بیان کرد: منافقان امروزی افرادی هستند که ایل صوتی منتظری را پخش کردند، با وجود حمایت‌هایی که از گفته‌های منتظری می‌شود، ما نمی‌گذاریم که این افراد به انقلاب هزینه وارد کنند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه