اخبار داغ

قهرمان کشتی المیپک: آرزوی خادمی امام رضا(ع) را دارم

دیدار مسئولان سازمان بسیج دانشجویی با مدال‌آوران المپیکی+تصاویر

دیدار مسئولان سازمان بسیج دانشجویی با مدال‌آوران المپیکی+تصاویر
کمیل قاسمی و حسن یزدانی، ببرهای بیشه مازندارن که بازوان پهلوانی جویباری ها را به رخ جهانیان کشیدند،کمر در دست قدرت و همت،پشت حریف را در خاک نشاندند تا دل هزاران ایرانی در خاک وطن خوشحال شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ جمعی از مسئولین سازمان بسیج دانشجویی با حضور در منزل مدال آوران المپیکی کشتی،حسن یزدانی و کمیل قاسمی پیام تبریک دانشجویان بسیجی دانشگاههای کشور را به این قهرمانان ابلاغ کردند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
کمیل قاسمی و حسن یزدانی، ببرهای در بیشه مازندارن که بازوان پهلوانی جویباری ها را به رخ جهانیان کشیدند ، کمر در دست قدرت، پشت حریف را در خاک نشاندند تا دل هزاران ایرانی در خاک وطن خوشحال شود.
 
,
,
000.jpg
, 000.jpg,

همراه با گروه بازدید کننده بسیج دانشجویی متشکل از معاونین اجرایی  و تربیت بدنی بسیج دانشجویی کشور و مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران ابتدا به سراغ خانواده کمیل قاسمی رفتیم . هرچند پهلوان کمیل در منزل حضور نداشت اما پدری که این پهلوان از خون اوست به استقبال این هیئت آمد و با گرمی پذیرای ما شد.
,
,

مهمان نوازی خانواده کمیل نشان می داد که او در چه خانواده ای بزرگ شده است. خانواده قاسمی متشکل از چهار پسر است که هر کدام در یک رشته ورزشی فعالیت می کنند و در حال حاضر کمیل قهرمان المپیک از آب درآمده است. چهره ی آرام و مهربان پدر کمیل موجب می شد با خانواده قهرمان المپیک احساس غریبی نکنی ،صفا و صمیمت حاکم در منزل او موجب شده بود اعضای هیئت بازدید کننده خیلی راحت در مورد کمیل و فعالیت های او کنجکاوی کنند.
,
,
00.jpg
, 00.jpg,

 از کسی توقعی نداریم!

از پدر کمیل قاسمی پرسیدیم تا به الان چه مسئولینی به شما سر زده اند؟ با چهره ای که تاسف از آن بیرون میزد، گفت: تا به اکنون از نمایندگان دولت کسی به ما سر نزده و مراسم تجلیلی نیز از بچه های المپیکی صورت نگرفته است.
وی در ادامه افزود: وظیفه کمیل خوشحال کردن مردم بود که خدا رو شکر صورت گرفت و ما از کسی توقعی نداریم!

*مدال کمیل به برکت شهدا بوده است

پدر کمیل در پاسخ به سئوالی که چرا مدال نقره کمیل را به شهدای مدافع حرم اهدا کردید،گفت: از ابتدا که کمیل در میدان ها بین المللی مسابقه میداد نذر می کردم که مدال های او را به شهدا تقدیم کنم و روی این کار هم اصرار داشتم چون کمیل هرچه به دست آورد از برکت خون شهدا بوده است.
,
,  از کسی توقعی نداریم!,
,
,
,
,
, *مدال کمیل به برکت شهدا بوده است,
,
,
 
,
001.jpg
, 001.jpg,

پس از این دیدار به سمت منزل قهرمان طلایی المپیک؛ حسن یزدانی حرکت کردیم. منزل حسن یزدانی با کمیل قاسمی فاصله زیادی داشت. در راه به این فکر بودم که قهرمان المپیک حتما از وضع مالی خوبی برخوردار است و زندگی مرفهی دارد که تمام وقت خود را در این راه گذاشته است اما زمانی که به منزل حسن یزدانی رسیدیم نظرم عوض شد.

حسن از همان بچه های روستا است که در کنکور اول می شوند و در المپیک قهرمان! منزل ساده و بی آلایش و خانواده دوست داشتنی حسن یزدانی، انسان را به شوق می آرود. اینجا قهرمان طلایی المپیک مدیر برنامه نداشت که از قبل با او هماهنگ کنی، خودش به استقبال ما آمد و دست مهمانانش را به گرمی فشرد،یزدانی آنقدر خاکی و بی آلایش برخورد کرد که ابتدا اعضای گروه او را نشناختند و از هم می پرسیدند حسن کدام یکی است؟
 
,
,
,
,
,
002.jpg
, 002.jpg,

پسر جوانی که صورت ورم کرده او نشان از غیرت مازندرانی اش در میدان نبرد با رقبایش می داد. در این نشست پدر قهرمان طلایی المپیک گفت: حسن به عنوان یک قهرمان به مردم کشورش خدمت کرد و این کاری بزرگی نبود!

*تنها خواسته ی من خادمی امام رضا(ع)

از حسن یزدانی پرسیدیم که مهم ترین خواسته تو چیست! او در پاسخ نگفت خانه می خواهد یا توقع مالی دارد، دارنده طلای مسابقات قهرمانی المپیک در پاسخ سئوال گفت: فقط آرزو دارم خادم امام رضا(ع) شوم و بارها درخواست داده ام و منتظر جواب هستم و متظرم آقا مرا بطلبد.
,
,
,
, *تنها خواسته ی من خادمی امام رضا(ع),
,
,
 
,
003.jpg
, 003.jpg,

*عشق بی وصفی به ائمه اطهار دارم

 حسن یزدانی در ادامه افزود: مدال طلایم را به امام رضا(ع) هدیه دادم و در چند روز آینده نیز به مشهد می روم تا مدالم را به ایشان تقدیم کنم. قهرمان المپیک با بیان اینکه عشق و علاقه ی بی وصفی به ائمه اطهار دارم، اظهار کرد: در تمامی مسابقه هایم به ائمه اطهار به خصوص امام رضا (ع) اقتدا کرده ام و اکثر مدال هایی را که به دست اوردم به آستان مبارکش هدیه کرده ام.

یزدانی می گوید؛مدال طلای المپیک را که سبب شادی مردم کشورم  شده نیز تقدیم امام رضا(ع) می کنم و فقط آرزو دارم  آقا نظر کند تا من بتوانم خادم بارگاه او شوم ! شوق بی وصف حسن یزدانی در بیان این خواسته اش به حدی بود که دل های همه ی ما را به شوق دیدار حرم حبیب خراسان هوایی کرد و اشک را بر چشمانمان جاری ساخت.
,
, *عشق بی وصفی به ائمه اطهار دارم,
,
,
,
,
 
,
3.JPG
, 3.JPG,

پدر حسن یزدانی می گفت با درآمد حلال کشاورزی، فرزندانم را بزرگ کردم و خودم مدیر تمامی برنامه هایش بودم به حدی بود که با او به تمرین می رفتم و با هم به خانه برمی گشتیم.

* ازکسی توقعی نداریم!

از پدر حسن پرسیدیم از مقام های مسئول کسی به منزل شما آمده است؟ در پاسخ گفت: تا به الان نماینده عالی دولت در استان و شهرستان به ما سر نزده است. 
,
,
,
, * ازکسی توقعی نداریم!,
,
,
 
,
وی افزود: ما انتظاری نداریم وظیفه ما ادای دین به کشور است و تا به الان نیز فقط یک کار در این راه انجام داده ایم و از کسی توقعی نداریم!!
,
 
,
 
,
5.JPG
, 5.JPG,

حسن یزدانی آنقدر دوست داشتنی و بی آلایش بود که پس از این دیدار یک ساعت وقت گذاشت تا اعضای کاروان با او عکس بگیرند و از دادن مدال المپیک به دست دیگران واهمه ای نداشت و مدالش را می توانستی به دست گرفته و کنار او عکس یادگاری بگیری.

 باید درود به غیرت این جوانان گفت که در اخلاق و منش پهلوانی سرآمد جامعه و الگویی برای نسل جوان هستند.

عدم بازدید نماینده دولت در استان از قهرمانان المپیکی را از معاون سیاسی استانداری مازندران پیگیری کردیم که در این باره گفته شد: ما جزو معدود استان هایی بودیم که برای ورزشکاران المپیکی مراسم بدرقه برگزار کردیم و در زمان ورود قهرمانان مراسم ویژه استقبال نیز برگزار کردیم.
,
,
,
,
,
,
 
,
10.JPG
, 10.JPG,

این مقام مسئول مازندرانی افزود: هدایایی که استاندار قول آن را داده به آن ها پرداخت خواهد شد.

یونسی از برگزاری مراسم جشن تجیل از قهرمانان المپیکی خبر داد و گفت: در چند روز آینده مراسم جشنی برای تجلیل از قهرمانان المپیکی استان برگزار خواهیم کرد.
,
,
,
,


12.JPG
,
,
, 12.JPG,

00014.jpg
,
, 00014.jpg,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه