اخبار داغ

آل سعود «حج آمریکایی» می‌خواهد

آل سعود «حج آمریکایی» می‌خواهد
حجت‌الاسلام قرائتی می‌گوید: خدا آل سعود را لعنت کند که نمی‌گذارد برویم حج، چون او حج آمریکایی می‌خواهد، حج آمریکایی حجی است که جمع شوند و پخش شوند، آمریکا نترسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با وجود اینکه عربستان سعودی مرکز نزول کتاب آسمانی مسلمانان، قرآن کریم است و با وجود اینکه سرزمین وحی و خانه خدا در کشور عربستان واقع شده است اما جنایت‌ها و ظلم‌های خاندان آل سعود بر هیچ کسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ذی‌الحجه سال گذشته بود که شاهد فاجعه جنایت‌بار منا در ایام حج بودیم و حاجیان زیادی را به دیار باقی فرستاد و امسال نیز از از انجام فریضه حج باز مانده‌ایم.

,

آنچه در ادامه می‌خوانیم مروری بر سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در این باره است:

,

حکومت آل سعود خیلی اصرار دارد که حافظ قرآن داشته باشد مثلاً می‌گویند حجاز 20 هزار حافظ قرآن دارد «حافظ قرآن مهم نیست، محافظ قرآن مهم است».

,

ممکن است کسی تمام قرآن را حفظ کند اما مثل فیتیله چراغ در اختیار آمریکا باشد. این درست مثل نوار است که روی آن قرآن ضبط شده است؛ اگر بخواهی پاک می‌کنی و اگر بخواهی قطع می‌کنی. اگر کسی قرآن بخواند، اهل بیت نداشته باشد مثل همان می‌شود که در حجاز پیش آمد، در کربلا پیش آمد، بعضی لشکریان یزید، قرآن را مثل بلبل از حفظ می‌خواندند، اما اهل بیت علیهم‌السلام را هم کشتند.

,

حضرت امام راحل وقتی قطعنامه را پذیرفتند، فرمود: جام زهر را سر کشیدم، پیامی را داد و در آن به عراق سه مرتبه هجوم کرد اما به آل سعود هفده مرتبه.

,

یعنی جنایت آل سعود نزد امام از جنایت صدام بیشتر بود. امام فرمود: اگر از جنایت صدام بشود گذشت،‌ از جنایت آل سعود نمی‌شود گذشت.

,

خدا آل سعود را لعنت کند که نمی‌گذارد ما برویم حج، چون او حج آمریکایی می‌خواهد، حج آمریکایی حجی است که جمع شوند و پخش شوند، آمریکا نترسد ولی آمریکا از جمع شدن مسلمانانی مثل ایرانی‌ها وحشت می‌کند.

,

بنابراین ده میلیون بروند مکه که مرگ بر آمریکا نگویند، این حج آمریکایی است و سعودی راضی است. اگر صد هزار نفر بروند که مرگ بر آمریکا بگویند، نمی‌گذارند.

,

اسلامی، اسلام ناب محمدی است که کفار از آن بترسند و اگر دیدیم مسلمان هستیم و کفار از ما نمی‌ترسند آن اسلام، اسلام ناب محمدی نیست

,

 

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه