اخبار داغ

عضو هیئت علمی گروه اقتصاد نظری دانشگاه علامه طباطبایی:

تحریم ها نباید موجب تسلیم کشور به کدخدا شود/ پیشرفت کشور با تلاش جهادی مدیران محقق می شود

تحریم ها نباید موجب تسلیم کشور به کدخدا شود/ پیشرفت کشور با  تلاش جهادی مدیران محقق می شود
عضو هیئت علمی گروه اقتصاد نظری دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه نباید در دوران تحریم ها کشور را تسلیم کدخدا و قدرت های جهانی کرد، گفت: ابعاد مختلف جامعه مانند سیاست، اقتصاد، فرهنگ و روابط بین الملل، نظامی و غیره مستلزم تلاش جهادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مقدس عضو هیئت علمی گروه اقتصاد نظری دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی هرمز با بیان اینکه تحریم های ظالمانه کشور های غربی در سال های اخیر ضربه سنگینی را بر پیکر اقتصاد کشور وارد کرده است، گفت:تحریم ها محدودیت هایی اجتماعی و ارتباطاتی بسیاری را برای کشور در پی داشت که موجب افزایش هزینه ها و قیمت تمام شده کالا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

 

,

وی با اشاره به اینکه برداشته شدن تحریم ها زمینه پیشرفت فناورری و رونق اقتصادی را در پی دارد، اظهار کرد:تحریم هاآسیب های بسیاری را برای کشور در پی داشته وموجب شده که در بحث کلان ضربه پذیر شود.

,

 

,

مقدس تصریح کرد:کشور ما تحت فشارهای خارجی و در سایه مدیریت صحیح ساخته می شود لذا محدودیت های اقتصادی علاوه بر اینکه تهدیدی برای کشور محسوب می شود اما با استفاده از آن ایجاد فرصت نمود و در سایه فشارها ابتکارات و نوع آوری هایی را بدست آورد.

,

 

,

عضو هیئت علمی گروه اقتصاد نظری دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه نباید در دوران تحریم ها کشور را تسلیم کدخدا و قدرت های جهانی کرد،افزود:سلطه طلبی قدرت های غربی رویه بی پایان است و هدف کدخدا از ایجاد تحریم ها به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد لذا از تمام امکانات را برای مقابله خوی استعماری غرب محیا نمود.

,

 

,

وی با اشاره به شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی تاکید کرد: ابعاد مختلف جامعه مانند سیاست، اقتصاد، فرهنگ و روابط بین الملل، نظامی  و غیره مستلزم تلاش جهادی مدیران است و بایددر سایه انقلاب الهی مانع از ضربه پذیری کشور شد.

,

 

,

مقدس با بیان اینکه جایگاه کنونی ایران اسلامی در جهان مرهون رشادت شهدای بزرگوار کشور است، گفت:باید درس ایثار و جهاد شهدا را در امور فرهنگی، نظامی و سیاسی اشاعه داد و با استفاده از استعدادها و فرصت های موجود زمینه رشد کشور را فراهم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه