اخبار داغ

فیلمساز البرزی:

شرایط ساخت فیلم در استان البرز بسیار دشوار است/ "رویا" فیلمی با ژانر معمایی-جنایی است

شرایط ساخت فیلم در استان البرز بسیار دشوار است/ "رویا" فیلمی با ژانر معمایی-جنایی است
اسماعیل خاکباز گفت:بنده به عنوان یک فیلمساز که در البرز کار می کنم شرایط ساخت و تولید فیلم و محتوا در البرز بسیار سخت و دشوار است و برای دریافت کوچکترین مجوز باید کلی دوندگی کنید و روند کار طولانی می شود لذا ترجیح می دهم من بعد در تهران کارهایم را بسازم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل خاکبار از فیلمسازان جوان البرزی در گفتگو با خبرنگار نگارانه اظهار داشت: بنده کارم را با ساخت فیلم کوتاه آغاز نمودم و با کار نیمه بلند نیز ادامه دادم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه,

وی به آخرین فیلم سینمایی خود اشاره کرد و گفت : فیلم سینمایی رویا جدیدترین کار بنده است که تمام لوکیشن های فیلم در کرج ساخته شده است این فیلم ، اولین فیلم بلند بنده است که به تهیه کنندگی جواد رضایی ساخته شده است و دارای ژانر معمایی-جنایی با یک نگاه اجتماعی است .

,

خاکبار به موضوع فیلم رویا پرداخت و عنوان کرد: فیلم سینمایی رویا زندگی یک دختر را روایت می کند که بخاطر وضع زندگی اش مجبور می شود تن به کارهای خلاف بزند که یک ماجرای عاشقانه در این بین مسیر زندگی وی را تغییر می دهد ولی گذشته اش رهایش نمی کند و باعث می شود به آن چیزی که می خواهد نرسد.

,

وی به سبک های کاری اش اشاره کرد و بیان کرد: بیشتر سبک های کاری بنده معمایی-جنایی است نه پلیسی- جنایی مثلا در فیلم سینمایی رویا اصلا پلیس نمی بینید و در ایران به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد ترجیج می دهم کمتر از پلیس استفاده نمایم.

,

خاکباز در ادامه افزود: بنده بیشتر به ژانرهای اجتماعی علاقه دارم و در حال حاضر باید روی مشکلات جوانهایمان کار کنیم و اینکه جوانهای جامعه در حالی بزرگ می شوند که در جامعه با محدودیت هایی روبرو هستند و وقتی به نقطه رهایی می رسند دست به کارهایی می زنند که آینده شان را نابود می کند.

,

وی در خصوص اکران فیلم رویا در سینماهای کشور به خبرنگار ما گفت: اگر الان فیلم سینمایی رویا را در نوبت اکران عمومی قرار دهیم دیگر نمی توانیم در جشنواره های مختلف شرکت کنیم به خاطر همین موضوع ، اول ترجیح می دهم در جشنواره های داخلی و بین المللی شرکت کنم بعد در نوبت اکران عمومی قرار گیرد.

,

خاکباز مهمترین ویژگی فیلم سینمایی رویا را به روز بودن دانست و ادامه داد:روایت مشکلات جامعه و جوانان دغدغه فکری بنده است و این فیلم آینه کوچکی از مشکلات نسل جدید است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یک فیلمساز که در البرز کار می کنم شرایط ساخت و تولید فیلم و محتوا در البرز بسیار سخت و دشوار است و برای دریافت کوچکترین مجوز باید کلی دوندگی کنید و روند کار طولانی می شود لذا ترجیح می دهم من بعد در تهران کارهایم را بسازم زیرا در تهران با یک اداره هماهنگ می کنید و کارت را شروع می کنید ولی در کرج همه ادارات باید با تهران چک شوند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه