اخبار داغ

آیت الله نوری همدانی:

حمایت حوزه علمیه از شیخ عیسی قاسم

حمایت حوزه علمیه از شیخ عیسی قاسم
یکی از مراجع تقلید قم با صدور پیامی جنایات آل خلیفه را محکوم و اعلام کرد: حوزه علمیه قم بار دیگر حمایت خود را از ملت‌های آزاده و همه مسلمانان به ویژه عالم برجسته شیخ عیسی قاسم اعلام می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در بیانیه آیت‌الله نوری همدانی در حمایت از شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین و محکومیت جنایات آل خلیفه آمده است: با کمال تاسف این ایام اخبار غم‌باری از وضعیت مسلمان در جهان اسلام به گوش می‌رسد و عربستان سعودی به‌ عنوان اصلی‌ترین نوکر استکبار و صهیونیست در منطقه جنایات فراوانی را مرتکب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: حمله به مردم مظلوم یمن و کشتن هزاران نفر از مردم بی‌گناه، دخالت در امور داخلی بحرین و حمایت از حکام مستبد آن و مانع شدن از حضور عده‌ای از مسلمانان در حج ابراهیمی از جنایات این رژیم بوده و از سوی دیگر حصر شیخ عیسی قاسم عالم برجسته بحرینی اتفاق ناگواری است که موجب غم آزادی‌خواهان عالم است.

,

در بیانیه این مرجع تقلید آمده است: مسلمانان با اتحاد و وحدت باید متوجه نقشه‌های شوم استکبار، صهیونیست و ایادی منطقه‌ای آنها باشند و سازمان‌های بین‌المللی سکوت ذلت‌بار خود را پایان داده و مانع خونریزی، ظلم و ستم شوند و مراکز حقوقی پیگیر حقوق ملت‌های مسلمان از جمله کشته شدگان فاجعه منا و مردم مظلوم یمن و بحرین باشند.

,

در پایان این بیانیه تاکید شده است: حوزه علمیه قم نیز بار دیگر حمایت خود را از ملت‌های آزاده و همه مسلمانان به ویژه عالم برجسته شیخ عیسی قاسم اعلام می‌کند.

,

 

,

 

,

 

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه