اخبار داغ

همایش ازدواج آسان در فامنین،

آغاز زندگی دو جوان در بین ورزشکاران / همایشی با شعار ازدواج آسان و به هنگام+تصاویر

آغاز زندگی دو جوان در بین ورزشکاران / همایشی با شعار ازدواج آسان و به هنگام+تصاویر
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین گفت: به مناسبت هفته ازدواج، همایش ازدواج با هدف تبیین ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، علی حقیقی در همایش ازدواج که به مناسبت هفته ازدواج برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش که با حضور مسئولین و جوانان فامنین با هدف تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری برای ترویج ازدواج آسان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

وی افزود: امیدواریم با اجرای برنامه های فرهنگی بتوانیم در ضمینه ازدواج جوانان اقدامات موثری داشته باشیم. در این همایش سعی کردیم از افراد خیر که در زمینه ایجاد زمینه مناسب اقتصادی و کمک هزینه ازدواج، تلاش می کنند تقدیر نماییم و با معرفی این افراد خیر به مردم ارزش کار ایشان مطرح شود.

,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: در این برنامه به عنوان یک الگوی مناسب در امر ازدواج آسان دو جوان با مهریه 14 عدد سکه بهار آزادی زندگی خود را آغاز کردند و جشن عقد این عزیزان با حضور حجت الاسلام توحیدی خوانده شد.

,

 

,

در ضمن در این برنامه مفرح که با هنرمندی خوانندگان و اجرای موسیقی زنده برگزار گردید فضایی شاد برای حاضران در همایش ایجاد شد که رضایت همه را در بر داشت و طاهره حاجیلو مشاور بانوان فرماندار، به نمایندگی از طرف بانوان منطقه این جشن و آغاز زندگی دو جوان را در بین ورزشکاران تبریک گفت.

,

 

,

در پایان برنامه ضمن معرفی کتاب "مطلع مهر" توسط روح الله رسولی رئیس کتابخانه فامنین، از خیرین با اهداء هدایایی تقدیر شد و به قید قرعه از چند نفر از حاضران توسط اداره تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آمد. 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه