اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

سعودی ها با نهایت بی‌شرمی حتّی از تشکیل هیئت حقیقت‌یاب بین‌الملل اسلامی نیز سر باز می زنند

سعودی ها با نهایت بی‌شرمی حتّی از تشکیل هیئت حقیقت‌یاب بین‌الملل اسلامی نیز سر باز می زنند
سعودی ها به جای عذرخواهی و پشیمانی و تعقیب قضائی مقصّران مستقیم این حادثه‌ی هولناک، با نهایت بی‌شرمی و وقاحت، حتّی از تشکیل هیئت حقیقت‌یاب بین‌الملل اسلامی نیز سر باز می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو کامیار مهدی پور مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فریضه حج ابراهیمی از آموزه های جامع، زیبا، متنوع، عمیق و پرجاذبه مکتب نورانی اسلام است. توجه ویژه اولیاء دین به این فریضه، موقعیتهای معنوی استثنایی و منحصر به فرد موجود در آن، اهتمام همه مسلمین در طول تاریخ به این مانور بزرگ اسلامی و ابعاد معنوی، سیاسی و فرهنگی آن، بر اهمیت و میزان تأثیرگذاری آن می افزاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: از آنجایی که حکام سعودی با حمایت مزدوران آمریکایی و اسرائیلی در سال گذشته دست به چنین جنایت بزرگی علیه تمامی مسلمانان جهان زدند لذا آنان به جای عذرخواهی و پشیمانی و تعقیب قضائی مقصّران مستقیم این حادثه‌ی هولناک، با نهایت بی‌شرمی و وقاحت، حتّی از تشکیل هیئت حقیقت‌یاب بین‌الملل اسلامی نیز سر باز می زنند.

,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان تصریح کرد: آنها به جای پیدا کردن مقصر اصلی این حادثه با استفاده از تبلیغات های فراوان در رسانه های خود سعی در این  دارند که جمهوری اسلامی را در محروم‌سازی حجّاج ایرانی از حجّ امسال، متّهم نشان دهند.

,

وی اضافه کرد: امروزه نیز تمامی مسلمانان جهان باید به‌خاطر جنایاتی که آل سعود در گستره‌ی جهان اسلام به خصوص در بحرین و یمن به بار آورده‌اند، گریبان آنها را رها نکنند؛ باید به‌خاطر رفتار ظالمانه‌ی آنان فکری اساسی برای مدیریّت حرمین شریفین و مسئله‌ی حج بکنند .به فرموده رهبر انقلاب اسلامی کوتاهی در این وظیفه، آینده‌ی امّت اسلامی را با مشکلات بزرگ‌تری مواجه خواهد ساخت.

, آینده‌ی امّت اسلامی,

در پایان یاد شهدای منا و مسجدالحرام در سال گذشته و شهدای مکّه در سال ۱۳۶۶ را گرامی میداریم و از خدای عزّوجلّ برای آنان طلب مغفرت و رحمت و علوّ درجات را خواهانیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه