اخبار داغ

یادداشت؛

فاجعه منا ؛ننگی بر دامن آل سعوداست

فاجعه منا ؛ننگی بر دامن آل سعوداست
جهان اسلام هیچ گاه حادثه منا که نشان از بی کفایتی و بی تدبیری رژیم سعودی است را فراموش نخواهند کرد و از ذهن آنها نخواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح منوجان“در روزعید قربان سال گذشته، هزاران حاجی قربانی شدند. کسانی که دل ها را صاف کرده و در پناه خانه امن الهی به سمت رمی جمرات می رفتند تا شیطان بزرگ را سنگ باران کنند. اما این مسیر در نیمه راه به قربانگاه آنان تبدیل شد و صدها تن از انسان های از دنیا دل شسته، از دنیا پر کشیدند و با رخ دادن فاجعه منا سراسر کشورمان داغدار شدو ولحظه‌ای نیست که ملت ایران اسلامی این داغ را بتواند فراموش کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صبح منوجان,

 فاجعه‌ای که در آن ۴۶۵ خانوار ایرانی عزیزان خود را در اثر بی‌تدبیری آل سعود از دست دادند، فاجعه‌ای که در آن حداقل ۷ هزار نفر جان خود را از دست داده و به شهادت رسیدند.

,

مدیریت کردن و اداره چنین مراسم های  نیاز به مدیریت خاصی دارد که حکام آل سعود با مشغول شدن به کشتن مردم یمن و دخالت در امور دیگر کشورها از این مدیریت برای کاروان حج غافل ماند و سبب کشتار بسیاری از برادران و خواهران دنیای اسلام به ویژه ایران اسلامی شد و فاجعه منا موجب شد تا ضعف آل سعود در مدیریت مراسم حج به اثبات برسد .

,

این حادثه‌ دلخراش و دردآور به زعم همه، نه تنها نشان داد دولت عربستان توان اداره و برنامه ریزی برای انجام این امر را ندارد بلکه مهر تاییدی  بر بی کفایتی و  بی تدبیری‌های آل‌سعود در مدیریت و اداره این مراسم عبادی و سیاسی زد.

,

آری جهان اسلام  هیچ گاه حادثه منا  که نشان از بی کفایتی و بی تدبیری رژیم سعودی است  را فراموش نخواهند کرد و از ذهن آنها نخواهد رفت.

,

در واقع درحادثه منا بی تدبیری آل سعود برای همه مسلمانان جهان مشخص شد و آل سعود با فاجعه منا خودشان را رسوا کردند وحمایت استکبار از آل سعود موجب گستاخی حاکمان آل سعود و اقدام های مختلف این دولت در کشتار مسلمانان شده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه