اخبار داغ

براثر بی تدبیری مسئولان رخ داد؛

تبدیل شدن زمین چمن به بیابان در تایباد+عکس

تبدیل شدن زمین چمن به بیابان در تایباد+عکس
زمین چمن شماره دو و زمین چمن آموزش و پرورش تایباد براثر بی تدبیری و رسیدگی نشدن به بیابان و خارزار تبدیل شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، این روزها فصل فوتبال در شهرستانهاست و تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شهرستان تایباد هرروز مشغول تمرین هستند. باتوجه به اینکه شهرستان تایباد تنها یک زمین چمن قابل استفاده دارد و تمامی بازیهای رسمی شهرستان نیز در همین زمین چمن برگزار می شود زمان بسیار کمی در اختیار تیم های فوتبال برای برگزاری تمرینات قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

حتی بدلیل زیاد بودن تیمها در هر نوبت از تمرین دو یا چند تیم همزمان در زمین چمن به تمرین می پردازند و تنها راه برای رفع این مشکل آباد شدن دوباره زمین چمن شماره دو شهرستان است.

,

حدود ده سال پیش زمین چمن شماره دو تایباد به بهره برداری رسید و همه فوتبال دوستان شهرستان خوشحال از اینکه دو چمن با ابعاد استاندارد در شهر داریم و با وعده هایی که عنوان می شد این چمن بسیار بهتر از چمن شماره یک خواهد شد به روزها و سالهای آینده امیدوار شده بودند.

,

اما امروز حدود 10 سال از زمان بهره برداری از این چمن می گذرد و وقتی به سراغ آن می رویم با یک بیابان بی آب و علف مواجه می شویم.

,

گفتنی است علاوه بر این دو چمن استاندارد، شهر تایباد یک زمین چمن کوچکتر نیز داشت بنام چمن آموزش و پرورش که آن هم چند سالی است به خارزار تبدیل شده است.

,

لازم به ذکر است شهرستان تایباد از پتانسیل بسیار بالایی در رشته فوتبال برخوردار بوده و چندین تیم در لیگ های دسته یک و دو و سوپر لیگ استان دارد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه