اخبار داغ

احتمال کشته شدن 4 کارگر در حادثه مترو

احتمال کشته شدن 4 کارگر در حادثه مترو
ساعت 17:30 دقیقه امروز چهارشنبه 17 شهریور حادثه ریزش تونل در حال احداث مترو در خط 6 گزارش شد. تاکنون ۹ نفر از مصدومان از زیر آوار خارج شده و به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند. طبق آمار اولیه پیش بینی می شود در این حادثه 4 تن جان خود را از دست داده باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با میزان گفت: ساعت 17:30 دقیقه امروز چهارشنبه 17 شهریور حادثه ریزش تونل در حال احداث مترو در خط 6 گزارش شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این حادثه در ایستگاه در حال احداث کیانشهر اتفاق افتاده و تعدادی کارگر در زیر آوار محبوس شده اند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از احتمال کشته شدن 4 کارگر خبر داد و اظهار کرد در دقایق ابتدایی این حادثه تعدادی از کارگران با کمک نیروهای امدادی از زیر آوار خارج شده اما پیش بینی می شد از میان کارگران مفقود در زیر آوار 4 تن از آنها جان خود را از دست داده باشند.

قناعتی تاکید کرد: در این ایستگاه دستگاه حفاری در حال فعالیت نبوده و کارگران عملیات خود را به صورت دستی پیش می برده اند.
,
,
,
,
,
,

 

 
,

 

,
 
,
 احتمال کشته شدن 4 کارگر در حادثه مترو
, احتمال کشته شدن 4 کارگر در حادثه مترو,

اعزام سگ‌های تجسس به محل حادثه مترو
,
,

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از اعزام سگ‌های تجسس و زنده‌یاب به محل حادثه ریزش تونل مترو خبر داد.

«سید مصطفی مرتضوی» در گفت‌وگو با ایسنا درباره اقدامات هلال احمر و سازمان امداد و نجات در حادثه ریزش کارگاه مترو اظهار کرد: در ساعت 17:45 امروز این حادثه به سازمان امداد و نجات اطلاع داده شد که بلافاصله یک تیم پیشرو از جمعیت هلال احمر شهرری و یک تیم پشتیبانی از جمعیت هلال احمر استان تهران به محل حادثه واقع در مترو تهران ایستگاه کیانشهر اعزام شد.

وی با بیان اینکه دو تیم آنسَت (سگ‌های تجسس و زنده‌یاب) نیز به محل اعزام شدند اظهار کرد: برابر گزارش‌های اولیه، این حادثه 15 حادثه‌دیده در پی دارد که امدادرسانی به آن‌ها در حال انجام است.

همچنین حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران نیز از افزایش شمار مجروحان حادثه ریزش تونل مترو به 6 تن خبر داد و گفت: عوامل اورژانس، شش نفر از حادثه‌دیدگان را به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل کردند. همچنین دو تن دیگر نیز دچار مصدومیت سطحی شده بودند که به شکل سرپایی در محل تحت درمان قرار گرفتند.

عباسی افزود: در حال حاضر 10 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور دارد که خودروی فرماندهی اورژانس نیز ناظر بر عملکرد امدادگران اورژانس است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

 
,

 

,
 
,
 احتمال کشته شدن 4 کارگر در حادثه مترو
, احتمال کشته شدن 4 کارگر در حادثه مترو,

انتقال ۹ نفر از مصدومان حادثه متروی تهران به بیمارستان
,
,
 
,
سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به حادثه ریزش آوار در متروی تهران در منطقه کیانشهر گفت: تاکنون ۹ نفر از مصدومان از زیر آوار خارج شده و به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

حسن عباسی با اشاره به حادثه متروی کیانشهر اظهار داشت: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه 10 آمبولانس و 2 اتوبوس‌آمبولانس به محل اعزام کردند.

وی با اشاره به اینکه 3 خودروی ستادی اورژانس نیز در محل حادثه حضور دارد، گفت: نیروهای اورژانس تاکنون 9 نفر از مصدومان را از زیر آوار خارج کردند. 

سخنگوی اورژانس تهران در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون این حادثه مرگ حادثه دیدگان را به همراه نداشته و مصدومان نیز به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافته‌اند. 
 
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,

 

 
,

 

,
 
,
ریزش خونین کارگاه خط شش مترو/ 5 مصدوم تا این لحظه
,
 
,
عصر امروز کارگاه تونل مترو در حال ساخت دچار حادثه شد.
,

حدود ساعت 17:30 کارگاه تونل مترو در حال احداث در محدود کیان شهر در هنگام عملیات عمرانی دچار ریزش شد. به دنبال این حادثه تعدادی از کارگران که در لحظات اولیه در تونل مترو محبوس شده بودند، توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج شدند.

عوامل اورژانس 5 مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده و در حال حاضر دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند.

شهرنوشت اعلام کرد که خوشبختانه این ریزش به سطح خیابان نرسیده است.
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه