اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

خون شهدای منا گریبان آل سعود را خواهد گرفت/ حکام عرب با بی بصیرتی چاهی برای خود کنده اند

خون شهدای منا گریبان آل سعود را خواهد گرفت/ حکام عرب با بی بصیرتی چاهی برای خود کنده اند
امام جمعه میاندوآب گفت: آل سعود توانائی تبدیل شدن به ابرقدرت در خاورمیانه را داشت اما با بی بصیرتی هائی که از خود نشان داد و برادرکشی هائی که در منطقه به راه انداخت باعث شده تا چاهی برای خود بکند و در آینده شاهد فاجعه عظیمی بر خودش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالحمید حسن زاده در گفت‌وگو با پیک هشترود با اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان و حجاج بیت الله الحرام، اظهار داشت: طبق آیات صریح قرآن کریم، وظیفه خادمین حرمین شریفین ایجاد زمینه و استقبال از حجاج بیت الله الحرام است اما آنها مانع از حضور حجاج در آن مکان نورانی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

وی اظهار داشت: درک ما این است که تصمیمات آل سعود در زمینه حج از طریق آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته شده و این کشورها بدلیل امکاناتی که دارند توانسته اند بر اعراب مسلط شوند.

,

 

,

امام جمعه میاندوآب افزود: رسانه های غربی یک اتفاق جزئی در دنیا را رسانه ای می کنند اما در حادثه منا با وجود کشته شدن هزاران نفر، هیچ واکنشی نشان ندادند و این نشان دهنده ذات خبیث آنهاست.

,

 

,

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: مطمئنا خون شهدای منا گریبان آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت اگرچه فعلا متوجه اشتباهاتشان نشده اند.

,

 

,

وی تاکید کرد: آل سعود توانائی تبدیل شدن به ابرقدرت در خاورمیانه را داشت اما با بی بصیرتی هائی که از خود نشان داد و برادرکشی هائی که در منطقه به راه انداخت باعث شده تا چاهی برای خود بکند و در آینده شاهد فاجعه عظیمی بر خودش باشد. اگرچه حاکم عرب با جهالتی که دارند هنوز موضوع را درک نکرده اند و تبدیل به یکی از منفورترین کشورها شده اند.

,

 

,

حسن زاده در مورد اتهام عربستان نسبت به ایران در مورد سیاسی کردن حج نیز خاطرنشان کرد: فهم بشریت در جامعه امروزی بیشتر شده و مردم به بیداری اسلامی بصیر شده اند. برخی از افراد مانند مرسی در مصر اکنون اعتراف کرده اند که اگر به رهنمودهای ایران گوش می کردند بهتر می توانستند کشور را اداره کنند اما امروز در گوشه ای از زندان به سر می برند.

,

 

,

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: اگرچه عربستان هم در آینده به کارساز بودن رهنمودهای ایران پی خواهد برد اما پشیمانی دیگر سودی برای آنها نخواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه