اخبار داغ

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در کاشان:

با بودجه فرهنگی نظام، رواج بی عفتی می شود / جمهوری اسلامی علیه جمهوری اسلامی قرار دارد

با بودجه فرهنگی نظام، رواج بی عفتی می شود / جمهوری اسلامی علیه جمهوری اسلامی قرار دارد
نصرالله پژمان‌فر گفت: امروز جدای از تهاجم فرهنگی برنامه ریزی شده دشمنان خارجی انقلاب، جریانی در داخل جمهوری اسلامی آگاهانه به ولنگاری فرهنگی دامن می زند و آن را ترویج می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در نشستی با عنوان «ولنگاری فرهنگی، مصادیق و راهکارهای مقابله» در دانشگاه علوم پزشکی کاشان که تا ساعت های پایانی چهارشنبه و بامداد پنجشنبه به طول انجامید، با ذکر مصادیقی از ولنگاری فرهنگی دستگاه های مسئول در جمهوری اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی با جمهوری اسلامی درگیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر که مهمان ویژه دومین جلسه «پاتوق فرهنگی» به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان بود، تصریح کرد: با پول بنیاد فارابی که بخشی از ساختار فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی است، فیلم ساخته و در آن، زن زناکار قهرمان فیلم می شود.

,

نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی افزود: در سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، بخشی از صدا و سیما،حوزه کتاب و …، که بخشی از ساختار فرهنگی جمهوری اسلامی است، وضعیتی به وجود آمده و تولیداتی بیرون می آید که یک انسان متدین شرم می کند آن را ببیند.

,

وی با ذکر آمارهایی از نشر رمان ها و کتاب هایی حاوی مضامین بی عفتی و ضدیت با انقلاب اسلامی حتی در حوزه کتاب کودک، هشدار داد: آثار مکتوبی که برای تطهیر رژیم پهلوی چاپ شده، کار را به جایی رسانده که رژیم مورد تنفر مردم ایران را در ذهن عده ای تبدیل به قهرمان کرده است.

,

پژمانفر گفت: ارتباط لمسی بین محرم و نامحرم در تئاترها در حین نمایش، تبدیل به امری عادی شده و مسائلی که در دهه اول انقلاب اسلامی کاملاً قبیح بود، امروز در فرهنگ عمومی جامعه عادی و قبح زدایی شده است.

,

وی با بیان نتایج گزارش های فرهنگی محرمانه ای که به مجلس ارائه می شود، ابراز کرد: مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و رواج روابط جنسی نامشروع در بین دانشجویان در دانشگاه ها، فاجعه آمیز است.

,

این نماینده مجلس از حوزه مشهد، سرمایه گذاری دشمن برای بیرون کشیدن اعتقادات از دل مردم را جدی و روزافزون دانست و افزود: ۲۱۷ کانال ماهواره ای فقط به زبان فارسی در حال تولید محتوایی هستند که هرکدام به تفکیک در حال تصرف بخشی از مرزهای باورهای دینی مردم هستند.

,

فیلم ها و سریال های دنباله دار برای از بین بردن حرمت ارتباط با محارم، شکستن مرزهای بین محرم و نامحرم، قبح زدایی از ارتباط های نامشروع و رواج بی غیرتی در تولیدات ماهواره ای، مواردی بود که مورد اشاره این کارشناس فرهنگی قرار گرفت.

,

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: زبان انگلیسی و آموزش آن در ایران به حدی یکه تاز و فراگیر شده است که آموزش همه زبان ها را به حاشیه رانده و پدر و مادر قبل از سن مدرسه فرزندانشان، نگرانند که مبادا کودک ما با نرفتن به کلاس زبان انگلیسی، عقب بیفتد!

,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: اینها اتفاقی نیست و دشمن به دقت برنامه ریزی و تقسیم کار صورت می دهد.

,

وی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار خصوصی با مسئولین فرهنگی گفت: رهبر معظم انقلاب این گونه ابراز نگرانی کرده اند که اگر انقلاب اسلامی در همه حوزه های اقتصادی، علمی، سیاسی، امنیتی و نظامی، پیشرفت کامل بکند اما در حوزه فرهنگی نتواند کاری انجام دهد، انقلاب اسلامی شکست خورده است.

,

محور قراردادن مسجد؛ راهکار اصلی برای مقابله

, محور قراردادن مسجد؛ راهکار اصلی برای مقابله,

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در بیان راه حل ابراز کرد: مساجد، مهمترین مراکزی هستند که می توانند کمک کنند و ما در قانون، مسجد را به عنوان محور فعالیت های فرهنگی قرار داده ایم.

,

پژمانفر گفت: باید محور تمام برنامه های فرهنگی، حتی کارهای ورزشی و آموزشی را مسجد قرار دهیم و حضور یک طلبه جوان انقلابی در یک مسجد و بین مردم یک محله، بسیاری از معضلات را می تواند حل کند.

,

وی با اشاره به تلاش های کمیسیون فرهنگی مجلس برای اینکه مسجد در جایگاه حقیقی خود در قانون قرار بگیرد، بیان کرد: متأسفانه طرح هایی که برای «نظام جامع مسجد» به مجلس ارائه کردیم، به بهانه بار مالی، مورد توجه قرار نگرفت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه