اخبار داغ

نماینده مردم اندیمشک :

حوادث سال گذشته حج بی‌کفایتی عربستان را ثابت می‌کند/ عربستان حج ابراهیمی را به حج آمریکایی تبدیل کرده است

حوادث سال گذشته حج بی‌کفایتی عربستان را ثابت می‌کند/ عربستان حج ابراهیمی را به حج آمریکایی تبدیل کرده است
حسنوند با بیان اینکه بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی حکام عربستان طی سال‌های گذشته کاملاً مشهود است اذعان کرد: حوادث مختلفی که در حج سال گذشته و حتی سال‌های قبل از آن‌هم رخ داد این بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی آن‌ها را برای تمام مسلمانان دنیا به اثبات رسانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: امروز محور شرارت در منطقه عربستان سعودی است که با دلارهای نفتی و آمریکایی دهان مسئولین بین‌المللی را می‌بندد و خیلی از مجامع بین‌المللی را با پول و تطمیع زیر یوغ خود می‌آورد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر امروز تغذیه فکری، مالی، سیاسی و تجهیزاتی تمام گروه‌های تروریستی در دنیا و به‌خصوص در کشور یمن، سوریه، عراق، لبنان و کشورهای دیگر از کشور عربستان است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عربستان، داعش و منافقین را مثلث شوم منطقه دانست و گفت: امروز این مثلث شوم در منطقه به دنبال طراحی بعضی اقدامات خرابکارانه در ایران هستند که قطعاً با جاسوسی و کارهای اطلاعاتی از طرف منافقین و کارهای عملیاتی از طرف داعش و پشتوانه لجستیکی، سیاسی و مالی از طرف عربستان صورت می‌گیرد.

حسنوند افزود: عربستان به‌عنوان یک نقطه بسیار خطرناک در کل منطقه است و کشورهای اسلامی نسبت به مدیریت عربستان در رأس اماکن مقدس اسلامی بسیار معترض هستند.
 
وی بابیان اینکه بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی حکام عربستان طی سال‌های گذشته کاملاً مشهود است اذعان کرد: حوادث مختلفی که در حج سال گذشته و حتی سال‌های قبل از آن‌هم رخ داد این بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی آن‌ها را برای تمام مسلمانان دنیا به اثبات رسانده است.

نماینده مردم اندیمشک تصریح کرد: اما یک کار بسیار خطرناکی که عربستان طی سال‌ها گذشته در اختیار گرفته ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی و تقویت پایگاه امریکا حتی در حج است حجی که می‌بایست ابراهیمی باشد امروز توسط عربستان به یک حج آمریکایی تبدیل‌شده است.

حسنوند با اشاره به اینکه عربستان از حج به نفع اربابان خود یعنی امریکا و رژیم اسرائیل بهره‌برداری سیاسی می‌کند، اظهار کرد: عربستان سعودی امروز از هرگونه اقدامی که ماهیت شیطانی امریکا را آشکار کند جلوگیری می‌کند و درواقع با ایجاد انشقاق و اختلاف بین صفوف مسلمانان به دنبال این است که ایران را متهم به بهره‌برداری سیاسی از حج کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: امسال هم طبق اخبار رسیده شرکت‌های صهیونیستی بخشی از امنیت اعمال حج را به عهده گرفتند و حتی در سال‌های قبل هم گزارش‌هایی مبنی بر نیروهای سرویس جاسوسی اسرائیل در عربستان سعودی منتشرشده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در بُعد بین‌المللی اطلاع‌رسانی کنیم و به دنبال این باشیم که یک گروه حقیقت‌یاب به دنبال جنایت‌های عربستان سعودی باشند و آن‌ها را کشف و افشا کنند و از طرفی به‌عنوان احقاق حق در مجامع بین‌المللی برای این موضوع پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه