اخبار داغ

جولان لباس های نفوذ در بوتیک ها/تقلید از فرهنگ غرب به جای حفظ فرهنگ اصیل ایرانی

جولان لباس های نفوذ در بوتیک ها/تقلید از فرهنگ غرب به جای حفظ فرهنگ اصیل ایرانی
فروش لباس های غربی در بسیاری از بوتیک ها و پاساژها خود نشان آن دارد که فروشندگان و جوانان علاقه شدیدی به این نوع لباس ها دارند ، به گونه ای که فرهنگ اصیل ایرانی خود را به جای تقلید از فرهنگ غرب عوض می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از ندای هیرمند؛امروزه با توجه به دسترسی جوانان به شبکه های اجتماعی فرهنگ های دیگر ملل ب راحتی می توان در دسترس جوانان و استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی قرار گیرد که می توان از یک سو مفید و صحیح استفاده شود و از طرفی به ضرر فرهنگ یک جامعه اسلامی تمام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند,

همانطور که می دانیم بی بند و باری در جوامع اروپایی و آمریکایی همواره مسئله ای عادی بوده است و مردم این کشور ها به مرور زمان تغییرات زیادی در نحوه پوشش و رفتار های به دور از عرف به خود داده اند.

,

البته اروپای امروزی مطمعناً به این گونه نبوده است و زنان و مردان آنان عمدتاً حجاب اندکی که بخش اعظمی از بدن زن را پنهان مینمود را دارا بوده اند اما به مرور زمان این لباس ها جای خود را با بی بند و باری عوض کردند.

,

حال این فرهنگ ها با پیشرفت تکنولوژی به جوامع اسلامی که سالهاست در پوشش اسلامی در امان بوده اند نفوذ کرده و بسیاری از جوانان را به راه های مختلفی از جمله روی آوردن به لباس های غربی کشانده است.

,

فروش لباس های غربی در بسیاری از بوتیک ها و پاساژها خود نشان آن دارد که فروشندگان و جوانان علاقه شدیدی به این نوع لباس ها دارند ، به گونه ای که فرهنگ اصیل ایرانی خود را به جای تقلید از فرهنگ غرب عوض می کنند.

,

معمولا تقلید فرهنگ غرب در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بیشتر دیده می شود و این مسئله با توجه به فرهنگ اصیل ایرانی کمتر در جمهوری اسلامی ایران مشاهده شده است اما تبلیغات این نوع لباس ها در شبکه های اجتماعی و همچنین ماهواره جوانان را تحت تاثیر قرار داده است.

,

 

,

, ,

 

,

اما هدف غرب از اجبار به پوشش این گونه لباس ها در کشورهای اسلامی چیست؟

,

پروژه نفوذ ، مسئله ای است که مقام معظم رهبری بارها به آن هشدار داده اند، این پروژه می تواند از مسائل کوچکی همانند نحوه پوشش،نحوه مکالمه و ... آغاز گردد و در نهایت به هدف شوم خود که تخریب اسلام محمدی است برسد.

,

نفوذ فرهنگی به دلایلی که ذکر شد می تواند زمینه ساز نفوذ های سیاسی و عقیدتی شود که در نهایت موجب عملکرد هایی همچون فتنه سال 88 خواهد شد.

,

جوانان مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشند

, جوانان مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشند,

حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند در این خصوص گفت: در طول سال ها مخالفین نظام بارها نقشه های متعددی برای برهم زدن نظام کشیده اند که با تدابیر و تیزبینی امام همه ی نقشه های دشمن بهم ریخته و از موفقیت بازمانده اند.

,

وی ابراز داشت:  امروز ما در جمهوری اسلامی ایران عزت و امنیت خود را به برکت انقلاب و امام پیدا کرده ایم و مدیون امام وشهدا هستیم، آنچه برای نسل امروزی باقی مانده است اندیشه و مکتب امام است که باید آن را حفظ کرده و راه آن امام راحل را ادامه دهیم.

,

حجت‌الاسلام ظریف صیادی خاطر نشان کرد: امروز شیعه و سنی باید با توجه وضعیت جهان امروزی راه امام را حفظ کرده و از آن پیروی کنند تا در تمامی عرصه ها به پیروزی برسیم و دشمن همچنان ناکام باقی بماند.

,

وی ادامه داد: مخالفان نظام درنظر دارند که فکر واندیشه جوانان را با مکتب امام (ره) فاصله دهند واگر ما دراین مسیر کوتاهی کنیم قطعا نفوذ انجام خواهد شد و انقلاب اسلامی به خطرخواهد افتاد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه