اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی:

مردم باید اسناد FATF را مطالبه کنند/ با قراردادهای جدید نفتی، مالکیت نفت‌مان را به بیگانگان سپرده‌ایم/ نماینده‌ای که از FATF سر در نمی‌آورد، خائن است

مردم باید اسناد FATF را مطالبه کنند/ با قراردادهای جدید نفتی، مالکیت نفت‌مان را به بیگانگان سپرده‌ایم/ نماینده‌ای که از FATF سر در نمی‌آورد، خائن است
آیت‌الله علم‌الهدی گفت: زمانی در کشور قدرت ملی نفت برای بیرون کردن انگلیسی‌ها انجام شد و در پی آن خون صدها و هزاران نفر از مردم ریخته شد، اما اکنون با قراردادهای نفتی، مالکیت نفت‌های خود را به آنها سپرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزاش صبح توس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با نمایندگان مجمع استان که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، با اشاره به نامه‌ای حضرت علی(ع) به استاندار آذربایجان اظهار داشت: ایشان می‌فرمایند، کاری که تو انجام می‌دهی، شغل کاسبی و تأمین معیشت نیست، بلکه امانتی است از مردم که به گردن توست و باید این جمله حضرت علی(ع) ناظر به هر کارگزاری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: شما مسئولینی هستید که با اعتماد صدها هزار نفر از مردم به مسئولیت رسیدید و این ارزشمند و نیرومند است که مقامی را درک کردید که مهر چندصد هزاری مردم پای آن است و باید از آن صیانت کنید.

,

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه امانتدار بودن مجلس از همه موقعیت‌ها و مسئولیت‌های نظام خطرناک‌تر است، گفت: جریان‌هایی که در کشور اتفاق می‌افتد، اگر از مجلس شروع شود، با پیگیری و نظارت انجام شود، مشکل حل می‌شود اما اگر از قوه قضائیه شروع شود، آنگونه که مجلس مسائل را حل و فصل می‌کند، انجام نمی‌شود و چالش ساز می‌شود.

,

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه اگر آخر مسائل و قضایا مورد توجه قرار نگیرد، مردم را ملعبه استکبار سلطه خود قرار می‌دهند و تمام آخرت را تباه می‌کنند خاطرنشان کرد: این اقدامات، اول دامن نمایندگان را می‌گیرد و بعد بر سرنوشت مردم اثر می‌گذارد شما در مرکز قدرت هستید و اگر اشتباهی انجام دهید، ابتدا آبرو و حیثیت خود را برده‌اید و سپس سرنوشت مردم را تغییر داده‌اید.

,

وی خاطرنشان کرد: باید در مقابل جریان‌ها و مسائلی که همه چیز کشور را بر باد می‌دهند، مقتدرانه بایستید که اگر اینگونه نشود، عبد و برده و ذلیل استکبار جهانی می‌شوید.

,

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه در خصوص مسئله FATF نباید فقط به آمار و گزارش بسنده کنیم و بر سر مردم شیره بمالیم، بیان داشت: این مسئله، مسئله‌ای مهمی است و مردم ما مردم بصیری هستند، باید عمق مسائل را بررسی کنید، چرا که اسناد را به عموم مردم نمی‌دهند، اما شما کسانی هستید که می‌توانید مطالبه کنید.

,

وی عنوان کرد: زمانی در کشور قدرت ملی نفت برای بیرون کردن انگلیسی‌ها انجام شد و در پی آن خون صدها و هزاران نفر از مردم ریخته شد، اما اکنون با قراردادهای نفتی، مالکیت نفت‌های خود را به آنها سپرده‌ایم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه شما ناظر به قضیه هستید و مردم به شما اعتماد کرده‌اند، گفت:‌ در مسئله برجام، رهبری ۱۵ اشکال وارد کرده‌اند که هنوز ۱۱ تا از آن حل نشده باقی مانده است.

,

علم‌الهدی تصریح کرد: اگر با مسئله FATF دچار خودتحریمی شویم، موکلین شما در آینده حتماً از شما خواهند پرسید که چرا فقط نگاه کردید و کاری انجام ندادید.

,

نماینده ولی فقیه در استان، بررسی نکردن برجام را در مجلس گذشته، لکه سیاه دانست و گفت: اینکه برجام در مجلس گذشته بدون بررسی تصویب شد، لکه سیاه است و ممکن است این قراردادهای FATF و نفتی هم برای مجلس دهم لکه سیاه باقی بماند.

,

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: آنها وقتی محدودیت‌های هشت ساله و ۱۰ ساله در برجام قائل شده‌اند، به این معنی است که فکر می‌کنند در ۱۰ سال آینده اصلاً انقلاب و نظامی نخواهد بود.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه نمایندگان منتخب مردم در انتخابات سالم هستند، تصریح کرد: مردم مطمئن هستند که هر اتفاقی در نظام بیفتد، نماینده دارند و نماینده از آنها دفاع می‌کند و مظهر اعتماد مردم شما هستید و نباید این تشکیلات محل لابی‌گری شود.

,

علم‌الهدی در پایان خاطرنشان کرد: مسئله FATF حیثیت مردم و اصل هستی نظام در ملعبه و خطر است، نماینده‌ای که می‌گوید من از FATF سر در نمی‌آورم، فعل حرام انجام داده و خائن به مردم است و با خیانت خود، سرنوشت مردم را به بازی گرفته است و سر درنمی‌آورم، جواب صدها هزار موکل نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه