اخبار داغ

درگیری دو گروه تکفیری در ادلب

درگیری دو گروه تکفیری در ادلب
در ادامه درگیری های داخلی یمان گروه‌های تروریستی تکفیری فعال در سوریه، شب گذشته عناصر دو گروه صقورالشام وابسته به القاعده و الفرقه 13 وابسته به ارتش آزاد با یکدیگر بشدت درگیر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه درگیری های داخلی یمان گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه، شب گذشته عناصر دو گروه صقورالشام وابسته به القاعده و الفرقه 13 وابسته به ارتش آزاد با یکدیگر بشدت درگیر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
 
,
درگیری دو گروه تکفیری در ادلب+عکس
, درگیری دو گروه تکفیری در ادلب+عکس,
 
,
بنابر این گزارش، درگیری ها در پی ترور دو تن از فرماندهان گروه فرقه 13 ارتش آزاد توسط افراد ناشناس در شهر کفرنبل استان ادلب سوریه آغاز گردیده و در ادامه با حمله عناصر خشمگین این گروه به مقرهای صقورالشام وابسته به القاعده به بخش های مختلف شهر گسترش یافته و همچنان ادامه دارد. در جریان این حمله کلیه عناصر گروه صقورالشام مستقر در این مقر دستگیر و ساختمان نیز به آتش کشیده شده است. 
,
استان ادلب از سال 2015 در اشغال ائتلاف جیش الفتح به رهبری القاعده و با مشارکت گروه های وابسته به ارتش آزاد قرار داشته و از همان زمان درگیری های شدید داخلی میان انها آغاز گردیده است. سه روز پیش نیز شهر اریحا در غرب ادلب صحنه درگیری های خونین احرارالشام و جندالاقصی وابسته به القاعده بود که ده ها کشته و مجروح بر جای گذاشت.
,
 
,
درگیری دو گروه تکفیری در ادلب+عکس
, درگیری دو گروه تکفیری در ادلب+عکس,
انتهای پیام/ط
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه