اخبار داغ

واکنش عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس به قرار داد FATF ؛

FATF اشراف دشمن به سیستم مالی و اقتصادی کشور را فراهم می کند/ تحریم سپاه توسط بانک های داخلی به هیچ وجه قابل قبول نیست

FATF اشراف دشمن به سیستم مالی و اقتصادی کشور را فراهم می کند/ تحریم سپاه توسط بانک های داخلی به هیچ وجه قابل قبول نیست
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه اطلاعات بانکی کشور به بیگانگان و کسانی که دشمنی شان با نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی 37 سال گذشته آشکار و عیان شده است ساده لوحی و تکمیل پروژه نفوذ به زیرساخت های کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرت پور در گفت و گو با اروم نیوز اظهار کرد: قرار داد تحت عنوان FATF  را در تضاد با استقلال و عزت جمهوری اسلامی است و باید در تصمیم گیری در اینگونه همه جوانب را در نظر گرفت و یکجانبه عمل نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: مردم انتظار داشتند که با اجرای برجام شاهد رفع تحریم ها باشیم اما هم اکنون می بینیم که دامنه تحریم ها به داخل کشور نیز کشیده می شود و تحریم نهادهای داخلی از تبعات آن است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست نهادی همانند سپاه با بهانه مطابقت با لیست های بین المللی تحریم در لیست تحریم بانکهای داخلی قرار گیرد و این مایه تأسف است.

,

حضرت پور یادآور شد: این مورد یکی از تعجب آورترین موضوعات است چون هیچ کشوری رفتار مشابهی را با سازمانها و نهادهای خود نمی کند.

,

وی با هشدار درباره حملات دشمنان به زیرساختهای سایبری کشور تصریح کرد: نصب هرگونه نرم افزار خارجی برای کنترل سیستم بانکی کشور قرار دادن اطلاعات مالی دولت و ملت به بیگانگان و بازی در میدان دشمنان است.

,

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توافق ها و قراردادهای مهم بین المللی باید از طریق مجلس بررسی و تصویب شود، از این رو خواستار بررسی جزئیات و تبعات FATF  در مجلس هستیم.

,

حضرت پور ادامه داد: نفوذ مسئله ای است که باید همه در مقابل آن هوشیار بوده و به هشدارهای رهبر معظم انقلاب نیز در این باره توجه جدی داشته باشیم و بیانات و منویات ایشان را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

,

وی گفت: از این رو ارائه اطلاعات بانکی کشور به بیگانگان و کسانی که دشمنی شان با نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی 37 سال گذشته آشکار و عیان شده است ساده لوحی و تکمیل پروژه نفوذ به زیرساخت های کشور است.

,

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افززود: مبارزه با پولشویی تنها بهانه ای برای نفوذ به سیستم بانکی و تضعیف نهاد های انقلابی است که  توانسته اند سیاست های استکباری آمریکا را در منطقه خنثی کنند.

,

وی گفت: FATF پیش زمینه برای برجام های بعدی است و نباید در این مورد بازیچه آمریکا شد چرا که این قرارداد اشراف دشمن به جریان مالی و اقتصادی کشور است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه