اخبار داغ

اوباما: هرگز گوانتانامو را تعطیل نمی کنم

اوباما: هرگز گوانتانامو را تعطیل نمی کنم
رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد که با پشتکار برای تعطیلی زندان «گوانتانامو» در تلاش است و بنابراین آمادگی پذیرش این مسئله را ندارد که بعد از به اتمام رسیدن دوران ریاست‌جمهوری‌اش این زندان همچنان باز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در یک کنفرانس خبری در «لائوس» تصریح کرد که آمادگی پذیرش این مسئله را ندارد که بعد از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش، زندان گوانتانامو همچنان باز باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنا به گزارش سی ان ان، اوباما تصریح کرد: «در خصوص زندان گوانتانامو، آمادگی پذیرش این مسئله را ندارم که بعد از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌ام، این زندان همچنان باز باشد زیرا ما با پشتکار در تلاش هستیم تا جمعیت این زندان را کاهش دهیم».

,

اوباما ادامه داد که گوانتانامو بعنوان یک ابزار نیروگیری برای سازمانهای تروریستی عمل می‌کند و باز بودن آن در واقع هدر دادن پول است.

,

وی در بخشی از صحبت‌های خود به نامزدی «دونالد ترامپ» نامزد جنجالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: «این شخص صلاحیت اینکه رئیس جمهور آمریکا باشد را ندارد.

,

اوباما در اینباره گفت که هر زمان که ترامپ صحبت می‌کند، مهر تأییدی بر این اعتقادش می‌زند که این فرد برای آنکه رئیس‌جمهور آمریکا باشد، صلاحیت ندارد.

,

وی ادامه داد که اطمینان دارد مردم آمریکا در نهایت در روز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، این نامزد میلیاردر بی‌شرم را رد می‌کنند.

,

رئیس‌جمهور آمریکا در آخرین سفر آسیایی خود بعنوان رئیس جمهور کشورش گفت که دیدار وی با رهبران خارجی در حین این سفر نشان داد که حکومتداری «یک شغل جدی است» که نیازمند دانش، آمادگی و سیاست سنجیده‌ای است که بتوان واقعاً آن را اجرا کرد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه