اخبار داغ

اقبال محمدیان:

145هزارتن آسفالت برای شهرهای رامهرمز و رامشیر فراهم شد

145هزارتن آسفالت برای شهرهای رامهرمز و رامشیر فراهم شد
اقبال محمدیان اظهار کرد: 145هزارتن آسفالت برای شهرهای رامهرمز و رامشیر و بخش های اطراف با پیگیری هایی که از وزیر راه و شهرسازی انجام دادیم فراهم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رامهرمزنیوز:نماینده مردم رامهرمز و رامشیر نتیجه جلسه خود با وزیر راه و شهرسازی را این گونه تشریح کرد: برای چهار بخش مشراگه ، سلطان آباد ، ابوالفارس و  رودزرد به ترتیب 40،35،30 و 30هزارتن آسفالت فراهم شد که نامه های آنها هم تحویل بخشداران می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رامهرمزنیوز,

اقبال محمدیان در ادامه گفت: برای درون شهر رامهرمز و رامشیر در نامه دومم به وزیر راه و شهرسازی دستور آسفالت به میزان 10هزار تن را گرفتم که از بخشداران محترم و رئیس اداره راه جناب طریفی می خواهم تا با پیگیری این موضوعات زمینه آسفالت شدن این مناطق را در همین سال فراهم کنند.

وی ادامه داد: در بحث آب شرب در جلسه هفته گذسته که با وزیر نیرو داشتم  مجوز سه دستگاه آب شیرین کن با مشارکت بخش خصوصی برای شهرهای رامهرمز ، ماهشهر و شادگان اخذ شد که ظرفیت تولید روزانه 10هزار متر مکعب آب شرب را برای رامهرمز فراهم می کند و این کار با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و 400 میلیون تومان انجام خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: در بحث آب شرب روستایی طی دعوتی که از استاندار داشتیم در این موضوع جناب استاندار بشدت با حفر چاه ها ی جدید مخالف بودند که البته دلایل این مخالفت نیز خالی شدن سفره های زیرزمینی و آسیب پذیر شدن منطقه در برابر زلزله و دیگر مسائل می باشد که برای حل این موضوع در حال پیگیری هستیم.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه