اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

سهامدارن پدیده معسر نیستند/ رفتار بانک صادرات مانند کارگزاران مؤسسه میزان است

سهامدارن پدیده معسر نیستند/ رفتار بانک صادرات مانند کارگزاران مؤسسه میزان است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مدیران بانک صادرات یادشان رفته است زمانی که قرار بود میزان واگذار شود بانک مرکزی به علتی بانک صادرات را رد کرده بود، موسسه مالی و اعتباری عسگریه هم خوستار این موسسه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع سهامدارن و طلبکارن موسسه میزان اظهار داشت: بانک صادرات کلیه دارایی های میزان به بانک صادرات انتقال یافته و کلیه تهدات را باید بانک صادرات پرداخت کند اما رفتار آن ها به گونه است که انگار کارگزارند می گویند« پول برسد ما بدهیم!»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, به نقل از, به نقل از, پرستوها،, پرستوها،, پرستوها،, پرستوها,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران بانک صادرات یادشان رفته است زمانی که قرار بود میزان واگذار شود بانک مرکزی به علتی بانک صادرات را رد کرده بود، موسسه مالی و اعتباری عسگریه هم خوستار این موسسه بود.

,

بحرینی تصریح کرد: مدیران در پاسخ به علت عدم پرداخت تعهدات میزان می گویند فلان ملک فروخته نشد در حالیکه ملزم به پرداخت بدهی ها هستند.

,

وی عنوان داشت: در حل مشکل پدیده شاندیز کار بسیاری انجام شده و  نیز هئیت مدیره ای کار را قبول کردند در حالی که می توانستند در ابتدا این کار را قبول نکنند و مشاهده شد هئیت مدیره مسنجم نیست.

,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجس شورای اسلامی گفت: ترکیب هئیت مدیره پدیده شاندیز هم اکنون مناسب است اما دو مشکل اصلی دارند که برای حل آنها ده ها جلسه برگزار شده است.

,

بحرینی خاطرنشان کرد: مشکل اول سهام غیر قابل خرید و فروش مردم است این در حالی است که استاندار می گفت برای معسرین پدیده کاری باید انجام شود.

,

وی ادامه داد: چندین جلسه برای برنامه ریزی ایجاد OTC در مشهد برای سهامدارن پدیده شاندیز با بورس برگزار شده تا نقل و انتقال سهام آزاد شود.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکنون قطعی شده است از سهام آقای پهلوان و خانواده ایشان ۲٫۵۷ سهم به سهامدارن منتقل شود اما زمان آن را نمی توانم عنوان کنم .

,

بحرینی با بیان اینکه تا زمانی که پروژه راکد است وضعیت پدیده مشخص نمی شود ، افزود:برای رونق پروژه پیده شاندیز با بانک های مختلف و آقای سیف چندین جلسه برگزار شد تا کنسرسیوم بانکی تشکیل شود و قدم هایی هم برداشته ایم اما زمان آن را هم نمی توانم عنوان کنم.

,

وی تاکید کرد: برای اینکه تامین مالی پروژه پدیده به نقطه ای برسد که حرکت کند و از رکود خارج شود باید سهام در سیستم نظارت شده ای خرید و فروش شود.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در انتها بیان داشت: نمایندگان استان در تلاش برای حل مشکلات این دو پرونده هستند اما در حقیقت موضوع پدیده و میزان مانند استکانی است که هرچه درون آن چای بریزید لبریز نمی شود اما در انتها با کمی تلاش بیشتر در طی زمان لبریز می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه