اخبار داغ

خواست امروز خواص بی بصیرت؛

تاسف یا شکست در آزادی فتنه گران

تاسف یا شکست در آزادی فتنه گران
محمد خاتمی در حالی این روزها، تاسف خود را نسبت به حصر فتنه گران نشان می دهد که گمان می برد در سایه رافت نظام می تواند با آزادی فتنه گران و بازگشت به مسیر قبلی زمینه ساز فتنه جدیدی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، انتخابات پرشور خرداد 92  آخرین سکانس شکست پروژه براندازانه فتنه 88 را رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،,

پروژه ای براندازانه ای که با همکاری سرویس های جاسوسی بین المللی و خواص بی بصیرت داخلی طوری برنامه ریزی شده بود که در کوتاهترین زمان ممکن گروهی از  مردم بی گناه و جوانان را در مقابل نظام و ملت ایران قرار دهد.

,

مرد خاکستری دیروز و به ظاهر مصلحت اندیش امروز در حالی آزادی فتنه گران را خواستار می شود که هنوز پروژه ای نخ نمای فتنه 88 برای طراحان غربی آن رنگ تازگی دارد.

,

این واقعیت را می توان در سفر اخیر کاترین اشتون ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دیدار با فتنه گران  و همچنین در بیانیه اخیر پارلمان  اتحادیه اروپا که سفر هیئت های این اتحادیه به ایران را منوط به دیدار با فتنه گران کرده است، یافت.

,

این در حالی است که استفاده از فضای کنونی و سوار شدن بر روی موج روحانی مچکریم و حرکت چراغ خاموش در مسیر قبلی خواست امروز فتنه گران است ، موضوعی که هیچگاه از چشم دستگاه قضایی به دور نمانده و نخواهد ماند.

,

به طوری که محسنی اژه ای دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه عصر دیروز در پاسخ به سوالی در خصوص آزادی فتنه گران، اظهار داشت: در انتخابات سال 88، عده ای به مردم و کشور ظلم کردند و اموال را تخریب کردند و مسجد را آتش زدند و افرادی از مردم و نیروهای بسیج کشته شده، این جرم و ظلم بزرگی است. آب به آسیاب دشمن ریختند. این قابل مجازات است. حقیقتا نظام با نگاه وسیع و رافت نگاه کرده، یعنی آنچه می شد افراد مجازات شوند، بیش از این قانون اجازه می داد، اما نظام با رافت و سعه صدر به این قضیه نگاه کرد.

,

به هر حال برای براندازان دیروز که در سایه رافت اسلامی هم اکنون در آزادی کامل به سر می برند، واژه تاسف کمی نامفهوم است؟ تاسف از حصر و یا تاسف از شکست فتنه 88 و یا تاسف از تاخیر به وجود آمده در راه اندازی فتنه ای جدید با رنگ و بوی نو.

,

با این حال ذکر این نکته را نباید فراموش کرد که مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی هیچگاه به این گونه خواص بی بصیرت فرصت و مجال برای راه اندازی فتنه ای دیگر را نخواهند داد و با آگاهی از دسیسه های قبلی مدعیان اصلاحات فتنه های آن ها را در نطفه خفه خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه