اخبار داغ

پس از ۱۰ روز جهاد در مناطق محروم

مراسم اختتامیه ی اردوهای جهادی در فراهان برگزار شد

مراسم اختتامیه ی اردوهای جهادی در فراهان برگزار شد
مراسم اختتامیه اردوی جهادی گروه امام هادی(ع) بسیج دانشجویی استان مرکزی در شهرخنجین با حضور مسئول دفتر بسیج دانشجویی استان مرکزی، دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای تحت پوشش جهادگران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ مراسم اختتامیه اردوی جهادی گروه امام هادی(ع) در شهر خنجین با مجتبی صدیقی، مسئول دفتر بسیج دانشجویی استان مرکزی، دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای تحت پوشش جهادگران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

, ,

در این مراسم، مجتبی صدیقی، مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی ضمن تقدیر از زحمات بسیار ارزشمند جهادگران در طول برگزاری اردوی جهادی افزود: بزرگترین دستاورد این اردوها سازندگی نفس و مبارزه با نفس برای عزیزان جهادگران بود، چرا که این روحیه ایمانی زمینه پیشرفت جامعه را در زمینه های گوناگون برای فرد و اجتماع را در پی دارد.

,

وی افزود: اردوی جهادی در مناطق محروم یکی از برکات جمهوری اسلامی است که بهترین باقیات الصالحات برای افراد شرکت کننده است.

,

صدیقی، با اشاره به اینکه همه ما نسبت به همدیگر مسئولیم و در حقوق خود، باید حق دیگران را نیز رعایت کنیم، اظهار کرد: در حقوق ما حق بسیاری از افراد جامعه نیز نهفته است و لازم است که در راستای این مقوله مواظبت و مراقبت بیشتری به عمل بیاوریم و اردوهای جهادی که از اهداف آن کمک به سایر همنوعان و افراد مومن جامعه است، تقویت شوند تا علاوه بر اینکه نواقص و نارسایی ها را برطرف نماییم، بتوانیم استان را به سوی تعالی و موفقیت پیش ببریم، چرا که خداوند در قرآن نیز سفارش کرده اند که سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهند داد مگر اینکه خود آنان بخواهند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: همه ما مسئولیت اجتماعی نسبت به جامعه داریم و باید نسبت به نعمت ها و ظرفیت هایی که از سوی خداوند متعال به ما ارزانی شده، نهایت استفاده لازم را ببریم.

,

وی خاطر نشان کرد: مسئولین نباید از خدمت به محرومین بخصوص مردم مناطق محروم و دور افتاده روستایی غافل شوند چرا که امروز مهمترین وظیفه ما در سنگر جهاد، خدمت به مردم و دفاع از آرمانهای انقلاب است.

,

در این اردوهای جهادی ۱۳۰ دانشجوی بسیجی به مدت ۱۰ روز در روستاهای محروم از توابع شهر خنجین بنا بر ظرفیت‌ها و توانایی‌های، انواع خدمات از جمله انجام پروژه‌های عمرانی مورد نیاز منطقه، خدمات کشاورزی، پزشکی- درمانی، آموزشی- تحصیلی در کنار فعالیت‌های فرهنگی را ارائه کردند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه