اخبار داغ

فاز دوم بیمارستان فراهان افتتاح می شود/خیرین فراهانی برای جبران کمبودهای حوزه سلامت پیش قدم شدند

فاز دوم بیمارستان فراهان افتتاح می شود/خیرین فراهانی برای جبران کمبودهای حوزه سلامت پیش قدم شدند
خیرین سلامت در حوزه بهداشت و سلامت وارد عرصه شده و اقدامات بسیار خوبی در بخش های مختلف درمانی و بهداشتی انجام داده اند و با نگاه عمیقشان از مال دنیوی برای نیازمندان و بیماران کمک می رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ فاز دوم بیمارستان فراهان از سوی خیرین فراهانی در حال بازسازی و تکمیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

خیرین فراهانی از آغاز ساخت بیمارستان شهرستان فراهان با نگاه های بلندی، رضای خدا را بر همه چیز ترجیح دادند و یک "یا علی" گفته اند و یاریگر بیماران شدند.

,

مجمع خیرین سلامت فراهان هم از سال ۹۳ تشکیل شد و اعضای این مجمع از همان ابتدا با جدیت در کار و با حمایت های خیرین کارهای بزرگی را رقم زدند و تکمیل و تجهیز بیمارستان مهمترین دغدغه آنها شد.

,

شهریور ماه سال گذشته فاز اول بیمارستان فرمهین پس از هجده سال از آغاز احداث، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال  همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید و مردم فراهان به آرزوی دیرینه خود دست یافتند.

,

, ,

کار ساخت این بیمارستان در سال ۷۶ توسط یکی از خیرین این منطقه به نام امیراحد خسروی شروع شد که بعد از ساخت به دلیل عدم تحویل به دانشگاه علوم پزشکی، بلااستفاده رها و کم کم فرسوده شده بود.

,

سال ۹۳ با پیگیری های شهرستانی و مسئولان استانی کار بازسازی، تکمیل و راه اندازی این بیمارستان توسط خیر دیگری به نام احمد فراهانی آغاز شد که خوشبختانه سال گذشته طبقه اول این بیمارستان تکمیل و افتتاح شد.

,

برای تکمیل طبقه اول این بیمارستان ۱۰ میلیارد ریال هزینه شد و بیش از ۲۰ میلیارد تومان هم تجهیزات شامل سه دستگاه دیالیز، وسایل مورد نیاز بهداشتی و دیگر نیازهای تخصصی برای تکمیل و تجهیز بیمارستان خریداری شد.

,

برای جذب نیروهای متخصص با توجه به شرایط دشوار استخدام، با تلاش مسئولین استانی و شهرستانی و پیگیری های وزیر بهداشت و درمان، مجوز جذب ۶۴ نیروی مرتبط و متخصص برای این بیمارستان صادر شد.

,

از سال گذشته طبقه اول این بیمارستان کار خود را با ده تخت شروع کرده است.

,

بعداز افتتاح فاز اول بیمارستان، بازسازی و تکمیل فاز دوم بیمارستان فرمهین با همت مجمع خیرین سلامت فراهان آغاز شده است و قرار است همزمان با سفر هیئت دولت به استان مرکزی فاز دوم این بیمارستان افتتاح شود.

,

برای تکمیل و بازسازی فاز دوم بیمارستان حدود یک میلیارد تومان از سوی خیرین فراهانی اهدا شده است.

,

اسفندماه سال گذشته، نام این بیمارستان از خیریه به قائم مقام فراهان تغییر پیدا کرد.

,

مجتبی دستجانی، رئیس مرکز بهداشت فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به تغییر نام بیمارستان خیریه فرمهین گفت: نام خیریه برای بیمارستان فرمهین سبب شده بود تا برخی از افراد تصور کنند تا خدمات خیریه در این بیمارستان ارایه می شود، در حالی که بیمارستان فرمهین خیرساز است ولی خدمات خیریه ارایه نمی کند.

, فراهان خبر,

وی افزود: از طرفی هم نام خیریه هم مشکلاتی را برای بیمارستان ایجاد کرده بود و بیمه ها به خاطر نام خیریه تعهداتشان را انجام نمی دادند، مرکز بهداشت فراهان هم بر اساس دستور دانشگاه علوم پزشکی نام بیمارستان را تغییر داد.

,

, ,

بعد از این تغییر نام بنا بر درخواست خیر اول این بیمارستان، نام بیمارستان از قائم مقام به فرهنگ خسروان فراهان بازهم تغییر نام داد.

,

سعید فائض پور، فرماندار فراهان از افتتاح فاز دوم بیمارستان فرهنگ خسروان فراهان خبر داد و گفت: با کمک خیرین فاز دوم بیمارستان در سفر هیئت دولت به استان مرکزی به بهره برداری می رسد، در این فاز بخش بستری، دیالیز و اتاق عمل بازسازی می شود.

,

وی با اشاره به امکانات بخش زایمان بیمارستان گفت: بخش زایمان با کادر مجرب در این بیمارستان به شهروندان ارایه خدمت می کند و از همشهریان فراهانی خواهشمندم از این خدمات استفاده کنند تا برای دریافت سایر خدمات در این بیمارستان توجیه اقتصادی داشته باشیم.

,

پزشک متخصص اطفال، زنان، عفونی، داخلی، قلب و چشم در طول هفته در بیمارستان فرمهین حضور دارند و از اوایل سال جدید با اهدای تجهیزات و امکانات بخش سونوگرافی این بیمارستان توسط خیرین، خدمات سونوگرافی یک روز در هفته به بیماران ارایه می شود.

,

 خیرین فراهانی به همشهریان خود خدمتی بزرگ می کنند و با نیت های خیر در حوزه سلامت شهرستان وارد شده اند و برای تکمیل این بیمارستان شهرستان فراهان مانند همیشه پیشگام شدند تا قسمتی از مشکلات بخش سلامت در فراهان مرتفع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه