اخبار داغ

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار :

نابودی آل سعود ضرورت ظهور امام زمان (عج) است

نابودی آل سعود ضرورت ظهور امام زمان (عج) است
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت : از آن جایی که امام زمان (عج) از مکه ظهور خواهند کرد و مکه نیز در دست آل سعود است ، اگر بخواهیم مانند اهل کوفه نباشیم و امام زمان را یاری کنیم باید مکه را از حیث وجود دشمنان امام زمان خای کنیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ؛ رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در جمع حسینیان مراغه ای با اشاره به ارتباط جریان عاشورا با امر ظهور حضرت ولی عصر (عج) گفت: عاشورا به عنوان یک روز زنده وپویا در فرهنگ شیعه است که در هر عصر و زمانی وجود دارد و تکرار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,

حجت الاسلام مهدی طائب افزود : فلسفه فریاد هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) برای زنده نگه داشتن دین الهی و یاری خواستن برای امام زمان مطرح شده بود و شخص امام حسین در این یاری خواستن مطرح نبود.

,

وی با اشاره به اینکه این ندا از سوی تمامی معصومین مطرح شده است خاطر نشان کرد:تمامی معصومین ندای هل من ناصر ینصرنی را برای یاری دین الهی فریاد زده اند و به اقتضای زمان خود عاشورایی داشته اند که شیعیان را به آن فراخوانده اند.

,

حجت الاسلام طائب: از این دیدگاه که تمامی معصومین یک نور واحد هستند وهر کدام از آنان اگر در زمان امام دیگر بودند همان کاری را انجام می دادند که آن امام انجام داده ، می توان گفت همان هل من ناصر ینصرنی که امام حسین (ع) فریاد زده است از سوی امام عصر (عج) نیز مطرح می شود.

,

وی مضطر بودن را یکی از صفات امام عصر(عج) دانسته و اظهار کرد: مضطر کسی است که شرایط تحمیلی بر او حق انتخاب عمل را از او سلب نموده است ، امام زمان (عج) صاحب صفت اضطرار است. اکنون چند سال است امام زمان با این صفت دارند زندگی می کنند؟ پس فریاد «هل من ناصر» حضرت بلند است.

,

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: در مقابل اضطرار حضرت ولی عصر (عج) منتظران ظهور ایشان نیز باید تلاش کنند و امام زمان را از حالت اضطرار در بیاورند و به نوعی به ندای هل من ناصر ینصرنی ولی زمان لبیک بگویند.این مبارزه به همان دلیل که در عاشورا شروع شده به همان دلیل هم ادامه پیدا می کند.

,

وی یادآور شد : شعار ((ما اهل کوفه نیستیم ، علی تنها بماند)) ازجمله شعارهایی است که در عصر حاضر زیاد مطرح می‌شود ولی آیا ما اهل کوفه نیستیم ؟ اتفاقاً یک شباهت بسیار نزدیکی بین ما و اهل کوفه هست  اهل کوفه به امام حسین (ع)نامه نوشتند و ایشان را دعوت کردند ، الآن هم ما دعای ندبه می‌خوانیم ، ندای این بقیه‌الله  سر می‌دهیم اشتباه ما و اهل کوفه در این جا است که برای آمدن امام حسین باید ابن زیادها از بین بروند و کوفه از هر لحاظ آماده باشد اصلاٌ مسلم بن عقیل برای این امر به کوفه آمده بود که کوفیان یاریش نکردند .

,

حجت الاسلام طائب اضافه کرد : بنا به روایات متواتر از سوی معصومین اولین جایی که امام زمان (عج) ندای انا بقیه‌الله سر خواهند داد کنار خانه کعبه خواهد بود ، آیا خانه کعبه که جای ظهور امام زمان هست از حیث دشمنان ایشان خالی است؟ پس ما نیز همانند اهل کوفه هنوز نتوانسته‌ایم مقدمات آمدن امام زمانمان را محیا کنیم.

,

وی اظهار کرد : ظهور انقلاب اسلامی و فلسفه تشکیل حکومت اسلامی از جانب امام خمینی (ره) درواقع همان گسترش اسلام ناب محمدی و آماده کردن مقدمات ظهور امام زمان (عج) و به‌نوعی از بین بردن دشمنان ایشان است .

,

طائب نابودی آل شرور را از ضروریات ظهور امام زمان دانسته و گفت : طبیعی است که برای آماده‌سازی مقدمات ظهور نابودی آل شرور که خانه کعبه را غصب کرده است از ضروریات است ، اما باید دقت داشت که آل سعود گوساله  سامری و غلام حلقه‌به‌گوش آمریکا و صهیونیست است.

,

وی افزود :برای از بین بردن دشمن امام زمان و آماده‌سازی مقدمه ظهور ایشان باید ریشه و رگ اصلی که آمریکا و سگ نگهبان آن در منطقه اسرائیل است از بین برد.

,

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در پایان خاطرنشان کرد : ما امروز به نقاط بسیار حساس و سرنوشت سازی در نابودی اسرائیل رسیده‌ایم. اسرائیل محاصره‌شده است. جای امیدواری است که جریانات  منطقه و حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق زمینه را برای نابودی دشمن اسلام و امام زمان آماده کرده است و این به یاری خداوند باعث نابودی آل شرور و اسرائیل خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه