اخبار داغ

اعزام بیش از 230 دانش آموز دختر مدارس بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب

اعزام بیش از 230 دانش آموز دختر مدارس بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب
ظهر امروز با بدرقه مسئولین، دومین مرحله کاروان راهیان نور دانش آموزی بانه متشکل از 230 دانش آموز دختر عازم مناطق عملیاتی شمالغرب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر، پیش از ظهر امروز طی برگزاری مراسمی با بدرقه فرمانده سپاه بانه و جمعی از مسئولین محلی ، دومین مرحله کاروان راهیان نور دانش آموزی بانه متشکل از 230 دانش آموز دخترعازم مناطق عملیاتی شمالغرب شدند.

سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه بانه در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان بانه اظهار داشت: دومین کاروان دانش آموزی شهرستان بانه در قالب کاروان راهیان نور امروز عازم منطق عملیاتی شمالغرب کشور می شوند.

وی با بیان اینکه این کاروان زیارتی متشکل از 230 نفر دانش‌آموز دختر دوره متوسطه دوم می باشند افزود: این کاروان در قالب 5 اتوبوس امروز عازم منطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در بانه و سنندج خواهند شد که در ابتدا از مناطق عملیاتی بانه در سیران‌بند و بوالحسن بازدید و سپس برای بازدید از مناطق عملیاتی سنندج عازم مرکز استان خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,
,
,
,
,

وی گفت: کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان بانه امشب در رزمایشی که تحت عنوان مردان آسمانی در پادگان رسول اکرم(ص) سنندج برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد  و فردا صبح نیز از تپه الله‌اکبر، باشگاه افسران و خانه کرد سنندج در مرکز استان کردستان بازدید و دیدن می‌کنند.

,

فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: این کاروان دانش‌آموزی دومین کاروان اعزامی شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در مهرماه امسال است و یک مرحله دیگر نیز از کاروان دانش آموزی خواهران باقی مانده که تا آخر همین ماه از طرف بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان بانه به دبیرستان های دخترانه ابلاغ خواهد و کسانی که تمایل داشته باشند می توانند در این اردوی فرهنگی زیارتی شرکت کند.

,

سلیمانی، اردوهای راهیان نور را مهم‌ترین برنامه فرهنگی در مقابله با هجمه نرم دشمنان دانست و افزود: طبق برنامه ریزی های قبلی  در پاییز امسال بالغ بر یک هزار و صد نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند.

,

وی آشنایی دانش‌آموزان با خاطرات دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را بهترین و مهم‌ترین سلاح برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: بازدید از این مناطق و بازگویی خاطرات آن دوران می‌تواند در دمیدن روح تعهد دینی، اسلامی و معنوی آنها تاثیرگذار باشد.

,

سرهنگ سلیمانی افزود: دراین کاروان دانش آموزان به همراه هر اتوبوس ، تعدادی از راویان دفاع مقدس نیز حضور دارند که برنامه‌های فرهنگی و خاطرات مربوط به دوران جنگ را برای دانش‌آموزان بازگو می‌کنند که این موضوع می تواند نقش مهمی در آشنایی دانش آموزان با خاطرات دوران دفاع مقدس و انتقال تجربیات مربوط به آن دوران باشد.

,

وی اظهار کرد: ایجاد روحیه مشارکت در بین دانش‌آموزان، آشنایی با آموزه‌های دینی و آشنایی با رشادت‌های فرزندان ایران در زمان هشت سال جنگ نابرابری از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

,

فرمانده  سپاه شهرستان بانه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر نگذاشت حتی یک وجب از خاک مقدس این کشور به دست بیگانگان بیفتد.

,

 انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه