اخبار داغ

حواشی یک سفر 2 ساعته

از توهین معاون وزیر به کارکنان تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند تا توهین مدیر شهرک های صنعتی استان به خبرنگاران!

از توهین معاون وزیر به کارکنان تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند تا توهین مدیر شهرک های صنعتی استان به خبرنگاران!
برخورد بد و توهین مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان باعث شد تا خبرنگاران دیگر جلسات معاون وزیر را پوشش ندهند تا بدانند اگر خبرنگاران نباشند مدیران هم نخواهند بود و احترام به خبرنگاران واجب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهندس ایزدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران امروز میهمان استان خراسان جنوبی بود که این سفر دارای حواشی قابل توجهی بود و در ادامه می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان,

 

,

اولین برنامه معاون وزیر بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بیرجند در راس ساعت 8 صبح بود.

,

 

,

طی تماسی که با شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی در خصوص وجود سرویس برای انتقال خبرنگاران و همراهی با معاون وزیر گرفته شد، گفتند: تنها برای چهار نفر از خبرنگاران خانم تدابیر سرویس دیده شده و مابقی خبرنگاران باید خود تقبل هزینه را بکنند و برای پوشش خبری خود را به خارج از شهر و روبروی شهرک صنعتی بیرجند برسانند.

,

 

,

ساعت 7:55 دقیقه را نشان می داد که به تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بیرجند رسیدیم و تنها نگهبان این سازمان را مشاهده کردیم که منتظر آمدن معاون وزیر و دیگر همراهان بود.

,

 

,

وجود سه بنر بر روی دیدار این سازمان برای خوشامدگویی معاون وزیر کافی بود که حدس بزنیم برنامه خوب و اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

,

 

,

, ,

 

,

پس از چند دقیقه تازه متوجه شدیم که پرواز با تأخیری 25 دقیقه ای بر زمین می نشیند و باید نزدیک به 40 دقیقه انتظار وی را بکشیم.

,

 

,

با گشتی در محوطه و همچنین داخل ساختمان اداری این سازمان متوجه شدیم که تمامی اقدامات لازم برای خوشامدگویی هرچه بهتر از معاون وزیر انجام شده بود به طوری که از دو روز گذشته تمامی سعی و تلاش ها برای این حضور صورت گرفته و فضایی کاملا تمیز برای بازدید معاون وزیر آماده شده بود.

,

 

,

ساعت 8:40 دقیقه ماشین حامل معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور به تصفیه خانه نردیک شد و در حالی که مسئولان خواستار این بودند که وارد محوطه سازمان شوند اما در چندمتری درب ورودی توقف کرد.

,

 

,

ابتدا از این خوشحال شدیم که معاون وزیر خود می خواهد با چندمتری پیاده روی وارد شود اما اتفاقی افتاد که هیچ کس انتظار آن را نداشت.

, ابتدا از این خوشحال شدیم که معاون وزیر خود می خواهد با چندمتری پیاده روی وارد شود اما اتفاقی افتاد که هیچ کس انتظار آن را نداشت., ابتدا از این خوشحال شدیم که معاون وزیر خود می خواهد با چندمتری پیاده روی وارد شود اما اتفاقی افتاد که هیچ کس انتظار آن را نداشت.,

 

,

در حالی که همه خبرنگاران در داخل سازمان منتظر حضور مهندس ایزدی بودند اما وی از ماشین خود پیاده گشت و یک متر به جلو آمد و در یک دقیقه صحبت و انداختن نگاهی از دور به سازمان دوباره بر ماشین خود سوار گشت و عازم شهرک صنعتی بیرجند شد تا از 4 کارخانه بازدید به عمل آورد.

,

 

,

, ,

 

,

اما در این باب لازم به ذکر است که هیچ یک از افرادی که در آن مکان حضور داشتند انتظار چنین رفتاری و بازدیدی را نداشتند و گلایه مند بودند و متعجب تر از همه خبرنگاران که نفهمیدند چه زمان معاون وزیر آمد و چه زمان رفت.

,

 

,

باید گفت ای کاش جناب ایزدی حداقل برای تشکر و قدردانی از زحمات کارکنانی که از جان و دل مایه گذاشته بودند تا یک فضای مناسب را برای وی آماده کنند قدم به داخل سازمان می گذاشت و از آن ها تشکر می کرد اما این تفکر و عقیده ماست و شاید برای دیگران کمتر اهمیت داشته باشد.

,

 

,

شاید برای معاون وزیر فرش قرمزی پهن نشده بود اما تلاش هایی صورت گرفته بود که در جای خود قابل تقدیر بود که متاسفانه نادیده گرفته شد.

,

 

,

, ,

 

,

بازدید از 4 کارخانه شهرک صنعتی بیرجند از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بود که گزارش تکمیلی آن به زودی در سایت قرار داده می شود.

,

 

,

, ,

 

,

در آخرین بازدید مهندس ایزدی پس از گفتگو با صدا و سیمای استان با سوالات برخی خبرنگاران دیگر خبرگزاری ها روبه رو شد که جرجانی، مدیر شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی از پرسیدن آن ها ممانعت می کرد که خود معاون وزیر تأکید کرد که مشکلی نیست و خبرنگاران می توانند خبرهای خود را بپرسند.

,

 

,

در حالی که ابتدا مدیر شرکت های صنعتی خراسان جنوبی تأکید بر این داشت که باید سریعا خود را به نمایشگاه برسانیم تا افتتاح سریعتر انجام شود اما پس از مصاحبه معاون وزیر با خبرنگاران وی را به طبقه فوقانی کارخانه همراهی کرد و رو به خبرنگاران کرد و گفت: خبرنگاران دیگر بالا نیایند و بروند نمایشگاه برای مراسم افتتاح.

, خبرنگاران دیگر بالا نیایند و بروند نمایشگاه برای مراسم افتتاح., خبرنگاران دیگر بالا نیایند و بروند نمایشگاه برای مراسم افتتاح.,

 

,

این گفته وی در حالی بود که اگر حتی خبرنگاران به محل نمایشگاه می رفتند باز هم باید انتظار آن ها را می کشیدند تا تشریف برده و روبان را ببرند و نمایشگاه را افتتاح کند و این برخورد ناشایست و دور از انتظار وی باعث شد تا تمامی خبرنگاران ناراحت شوند و سخن به شکوه گشایند.

,

 

,

این برخورد در حقیقت شایسته خبرنگارانی که همواره با مدیران همراه هستند نبود. اینکه چرا چنین برخوردی از طرف مدیر شهرک های صنعتی خراسان جنوبی شد جای تعجب دارد و باید وی پاسخگو باشد.

, این برخورد در حقیقت شایسته خبرنگارانی که همواره با مدیران همراه هستند نبود. اینکه چرا چنین برخوردی از طرف مدیر شهرک های صنعتی خراسان جنوبی شد جای تعجب دارد و باید وی پاسخگو باشد., این برخورد در حقیقت شایسته خبرنگارانی که همواره با مدیران همراه هستند نبود. اینکه چرا چنین برخوردی از طرف مدیر شهرک های صنعتی خراسان جنوبی شد جای تعجب دارد و باید وی پاسخگو باشد.,

 

,

این برخورد و توهین باعث شد تا خبرنگاران دیگر جلسات معاون وزیر را پوشش ندهند تا بدانند اگر خبرنگاران نباشند مدیران هم نخواهند بود و احترام به خبرنگاران واجب است.

,

 

,

لازم به ذکر است خان زاده فرماندار زیرکوه نیز در شورای اداری این شهرستان ضمن گلایه از جرجانی مدیریت شرکت شهرک های صنعتی استان و قول هایی که داده است، گفته: انتظار می رود که این سازمان در راستای احیا واحد صنعتی با توجه به وجود متقاضی در این واحد با متقاضیان و کار آفرینان همکاری لازم را داشته باشند ، چرا که علی رغم وجود متقاضی و کار آفرین و پیگیری ها و قول های شفاهی متاسفانه در عمل کاری انجام نشده است و هم چنان متقاضیان سرگردان هستند .

, .,

 

,

گفتنی است متاسفانه در بسیاری از جلسات و سفرها شاهدیم که مقام خبرنگاران ارج نهاده نمی شود و باید اینگونه گفت که مدیران خبرنگاران را فقط برای پوشش خبرهایشان می خواهند و بس.

,

 

,

در کنار اتحادی که امروز خبرنگاران رسانه ها داشتند، امیدواریم چنین نگاهی که از برخی مسئولان دیده می شود اصلاح گردد زیرا اگر خبرنگاران نباشند آن ها نیز نخواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه