اخبار داغ

مشارکت فراهانی ها در سرشماری اینترنتی به مرز ۶۰ درصد رسید

مشارکت فراهانی ها در سرشماری اینترنتی به مرز ۶۰ درصد رسید
فرماندار فراهان گفت: مشارکت و حضور مردم در سرشماری اینترنتی در شهرستان فراهان به مرز ۶۰ درصد رسیده که این میزان فراتر از پیش بینی استانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید فائض پور، فرماندار فراهان در حاشیه بازدید از ایستگاه سرشماری در در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به حضور پررنگ مردم شهرستان فراهان گفت: مشارکت و حضور مردم در سرشماری اینترنتی در شهرستان فراهان به مرز ۶۰ درصد رسیده که این میزان فراتر از پیش بینی استانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

وی افزود: مردم ولایتمدار و متمدن فراهان همواره در تمامی عرصه ها و صحنه های اجتماعی و سیاسی مشارکت بسیار فراگیر و پرشوری را از خود ثبت کرده اند، انتظار می رود با هماهنگی های به عمل آمده و اقدامات و تمهیدات ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فراهان و با تلاش مسئولین در پایان این مرحله از سرشماری شاهد حضور بالای مردم این شهرستان در این رویداد و طرح ملی باشیم.

,

فائض پور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حراست از اطلاعات مردم گفت: حفظ اطلاعات فردی در دستور کار ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن قرار دارد.

,

فرماندار فراهان خاطر نشان کرد: همان گونه که حفظ اطلاعات فردی محرمانه در دستور کار ستاد سرشماری عمومی و نفوس سال ۱۳۹۵ قرار دارد مردم نیز باید در ارائه اطلاعات دقیق و مسئولان بدنه اجرایی در ثبت دقیق این اطلاعات مشارکت کنند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه