اخبار داغ

تفاهم‌نامه‌ی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تبریز امضا شد

تفاهم‌نامه‌ی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تبریز امضا شد
تفاهم‌نامه‌ی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران امضا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از تبریز بیدار ، تفاهم‌نامه‌ی یاد شده مابین "علی‌اکبر صفی‌پور" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و "امیرمسعود شهرام‌نیا" مدیرعامل موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران و با حضور "اسماعیل جبارزاده" استاندار آذربایجان‌شرقی، "عباس صالحی" معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "محمدحسین فرهنگی" نماینده مردم تبریز،‌ اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید و اصحاب فرهنگ و هنر و همزمان با نشست تخصصی عصری با فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی در محل نمایشگاه کتاب تهران  امضاء شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, تبریز بیدار,

 

,

گفتنی است، براساس این تفاهم‌نامه، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه 93 درمحل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

,

 

,

براساس این گزارش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور ناشرانی از داخل و خارج کشور و در سالن‌های مجموعه‌ی نمایشگاه بین‌المللی تبریزبرگزار می‌شود و کلیه‌ی کتابهای به نمایش گذاشته شده در آن با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شوند که 20 درصد آن در قالب یارانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و 20 درصد دیگر توسط خود ناشر اعمال می‌گردد.

,

 

,

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از لحاظ گستره‌ی برگزاری و تعداد ناشران داخلی و خارجی پس از نمایشگاه کتاب تهران در رتبه دوم قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه