اخبار داغ

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی/

هفتمین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در مشگین‌شهر افتتاح شد

هفتمین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در مشگین‌شهر افتتاح شد
در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی هفتمین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش استان اردبیل در مشگین‌شهر با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامی ، عصر دیروز با حضور جمعی از مسئولین ارشد شهرستان 7امین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش استان و 402امین شعبه کشوری در شهرستان مشگین‌شهر افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامی,

 

,

یکی از اهداف ایجاد این فروشگاه ایجاد اشتغال است و در حال حاضر بیش از 3000 نفر در فروشگاه‌های زنجیریه ای افق کوروش مشغول به کار هستند که در این خصوص بیش از 75 درصد نیروهای جذب شده بومی خود شهرستان‌ها هستند.

,

 

,

این فروشگاه در راستای حمایت از تولیدات داخلی و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح کشور ایجاد شده است چرا که کلیه کالاهای عرضه شده در این فروشگاه از برندهای معتبر داخلی تأمین و زیر قیمت بازار به مصرف کننده‌ ارائه می‌شود و در مناسبت‌های مختلف نیز دارای تخفیف های ویژه خواهد بود.

,

 

,

حذف واسطه‌های غیرضروری میان تولیدکننده و مصرف کننده، ارائه تخفیف در قیمت همه کالاهای ارائه شده که در واقع به عنوان سود مشتریان از خرید در فروشگاه‌های افق کوروش است، تسهیل دسترسی به گروه کالاهای متنوع و مورد نیاز، ایجاد لذت در فرآیند خرید با چیدمان مناسب، فروش کالاهای برند همراه با تخفیف و کیفیت مناسب و استفاده ازامکانات و تسهیلات رفاهی درهنگام خرید از مزیت‌های این فروشگاه‌ها است.

,

 

,

عموم شهروندان مشگن‌شهری می‌توانند با مراجعه به شعبه مشگین‌شهر فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش واقع در خیابان باکری، مابین میدان امام حسین (ع) و چهاراه حافظ علاوه بر تامین اقلام مورد نیاز خود از امکانات این فروشگاه با مزایای فوق بهره‌امند شوند.

, .,

 انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه